آخرین اخبار

10. شهريور 1394 - 8:32   |   کد مطلب: 19343
مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان:
فروش فیلم محمد(ص) در همدان از مرز ۷۰ میلیون ریال گذشت
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان گفت: تاکنون در شهر همدان بیش از ۷ میلیون تومان و در شهر ملایر نیز بیش از سه میلیون تومان فیلم محمد(ص) فروش داشته است.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، سعید شرفی در گفت‌و‌گویی در مورد استقبال مردم استان همدان از فیلم محمد(ص)، اظهار داشت: خوشبختانه استقبال مردم همدان از فیلم محمد(ص) نسبت به سایر فیلم‌هایی که در سینما اکران شده بسیار قابل توجه بوده است.

 مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان افزود: فیلم سینمایی محمد(ص) در سانس‌های 10:30، 15، 18 و 21 سینما قدس همدان اکران می‌شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر سینما قدس همدان، سینما بهمن ملایر نیز این فیلم پرمخاطب را برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته است.

شرفی به میزان بلیت‌های فروش رفته نیز اشاره و بیان کرد: تاکنون در شهر همدان بیش از 7میلیون تومان و در شهر ملایر نیز بیش از سه میلیون تومان فیلم محمد(ص) فروش داشته است.

وی عنوان کرد: این فیلم سینمایی ساخته مجید مجیدی از روز پنج شنبه 5 شهریور در سینما قدس همدان و از روز جمعه 6 شهریور در سینما بهمن ملایر به اکران گذاشته شده است که قیمت هر بلیط در همدان 6 هزار تومان و در شهرستان‌ها 5 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان اظهار داشت: امور سینمایی حوزه هنری برای  ادارات و نهادهایی که مایل به گرفتن سانس اختصاصی برای کارمندان و کارکنان هستند ابراز آمادگی می‌کند.

وی تاکید کرد: فیلم سینمایی محمد(ص) زندگی نامه پیامبر خاتم تا دوازده سالگی را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان