آخرین اخبار

10. شهريور 1394 - 8:48   |   کد مطلب: 19344
پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از ۹ تا ۱۳ شهریور ماه، در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین الماسی عصر امروز در آئین افتتاح پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی اظهار داشت: این نمایشگاه از 9 تا 13 شهریور ماه، در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همدان از برگزارکنندگان خوب نمایشگاه صنعت ساختمان در کشور است، بیان کرد: در این وضعیت رکود صنعت ساخت و ساز شرکتهای خوبی در این دوره از نمایشگاه شرکت داشته‌‎اند.

وی با اشاره به اینکه آخرین محصولات شرکتهای داخلی و نمایندگان برندهای خارجی در یک فضای رقابتی ارائه می‌شود، افزود: 110 غرفه در سه سالن سرپوشیده و فضای محوطه حیاط، در فضایی افزون بر پنج هزار مترمربع محصولات خود را به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان ارائه می‌کنند.

الماسی با بیان اینکه تلاش بر این است تا نمایشگاه بین‌المللی همدان را به جایگاه واقعی خود در سطح کشور و منطقه برسانیم، تصریح کرد: نمایشگاه می‌تواند به عنوان حلقه ارتباطی بین تولید و تجارت عمل کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان بیان کرد: 80 واحد در صنعت ساختمان و 30 واحد نیز در زمینه سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و تاسیسات محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

وی نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان را فرصتی برای مبادله اطلاعات بین تولیدکنندگان و صاحبان فن در این زمینه از آخرین دستاوردهای این صنعت دانست و گفت: با تلاش صورت گرفته سایت جدید نمایشگاه همدان در حال ساخت بوده و امیدواریم سال آینده به بهره‌برداری برسد.

الماسی اظهار داشت: عمده محصولات قابل ارائه در نمایشگاه صنعت ساختمان، تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از جمله تاسیسات، تجهیزات تهویه مطبوع، دربهای ضدسرقت و ضدحریق، قفل دیجیتال و یراق آلات، انواع پکیج، شوفاژ دیواری، رادیاتورهای آلومنیومـی، چیلر، فن کوئل، هواساز، فروش و نصب لوازم آسانسور و پله برقی، کاشی و سرامیک، شیرآلات بهداشتی، مصالح ساختمانی و سایر محصولات وابسته است.

وی زمان نمایشگاه را 9 تا 13 شهریور و ساعت بازدید آن را 16 تا 21:30 دقیقه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به این صنعت می‌توانند از آخرین دستاوردهای ساختمان و سیستمهای سرمایش و گرمایش در نمایشگاه بین‌المللی استان همدان بازدید کنند.

الماسی تصریح کرد: در مجموع از 11 استان تهران، البرز، قم، قزوین، مرکـزی، خراسان رضـوی، آذربایجان شرقی، یزد، کردستان، هرمزگان و همدان در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی حضور دارند.

وی بیان کرد: اتاق بازرگانی به دنبال صدور خدمات فنی مهندسی به خارج از کشور بوده و در این زمینه با کشور غنا تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است که در زمینه ارزآوری تاثیر بسیاری دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان