آخرین اخبار

11. شهريور 1394 - 0:23   |   کد مطلب: 19363
مدیر کل بهزیستی استان گفت: به زودی با کمک خیرین سه مرکز بنیاد فرزانگان، سالمندان و جامعه معلولان در تویسرکان ایجاد می شود.

به گزارش رودآور، «اکبر سوری» در همایش خیرین بهزیستی شهرستان تویسرکان گفت: در سطح استان همدان 45  مرکز خیریه و گروه همیار بهزیستی فعالیت دارند.

 وی اظهار کرد: معلولان و افراد زیرپوشش بهزیستی استان همدان توسط یک هزار و 200 خیر حمایت می شوند.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: در حال حاضر یک مرکز دانشگاه علوم پزشکی و چهار مرکز مشاوره ژنتیکی و پزشکی با اداره بهزیستی استان همدان تعامل و همکاری دارند.

سوری ابراز کرد: به زودی با کمک خیرین سه مرکز خیریه بنیاد فرزانگان، سالمندان و جامعه معلولان در تویسرکان ایجاد می شود.

وی همچنین از فعالیت 315 مهد کودک در استان همدان زیرنظر بهزیستی خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد مهدکودک در حدود 157 مهد در روستاها فعال هستند.

به گفته مدیر کل بهزیستی استان، در بهزیستی استان همدان 185 هزار نفر پرونده دارند که سال گذشته 630 هزار نفر از خدمات سازمان بهزیستی استفاده کردند.

به گزارش رودآور، در مهرماه سال گذشته بود که محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در نشستی که با رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیران استانی و شهرستانی بهزیستی در سالن اجتماعات اداره بهزیستی تویسرکان برگزار شد، با بیان اینکه بنیاد فرزانگان در قالب طرح ملی در تویسرکان راه اندازی می‌شود، گفته بود: این بنیاد با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات به سالمندان در زمینی به مساحت دو هکتار در تویسرکان ایجاد می شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان