آخرین اخبار

11. شهريور 1394 - 0:08   |   کد مطلب: 19364
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با توجه به شاخصه های امنیتی و مبارزه و کشف جرائم، شهرستان تویسرکان نسبت به میانگین استانی در شرایط بهتری قرار دارد و از این نظر اول است.

به گزارش رودآور، «سردار محمد مهدیان نسب»  روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: 18 اولویت در دستور کار نیروی انتظامی استان برای برقراری نظم و انضباط عمومی تدوین شده است.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی صحیح و کامل نخستین و اساس اولویت نیروی انتظامی است، اظهار کرد: با توجه به شاخصه های امنیتی و مبارزه و کشف جرائم، شهرستان تویسرکان نسبت به میانگین استانی در شرایط بهتری قرار دارد و از این نظر اول است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته 210 نفر از آموزش های همگانی در راستای پیشگیری از جرائم و سرقت ها توسط نیروی انتظامی داده شده است، گفت: در حوزه کشف سرقت ها استان همدان جزء استان های برتر کشور است.

مهدیان نسب از کشف 80 درصد سرقت ها در پنج ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: در این بازه زمانی 745 مورد انواع تخلف در فضای مجازی توسط پلیس فتای استان شناسایی و با متخلفان برخورد شده است.

وی با اشاره به سامانه 197 ارتباط مردمی و فعال در استان، تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون در حدود 17 هزار تماس مردمی صورت گرفته است که نشان از اعتماد مردم به این نیرو دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید فراهم ساختن زمینه و بسترهای لازم در راستای پیشگیری از وقوع جرائم مختلف در جامعه، عنوان کرد: با بررسی های صورت گرفته و بر اساس قانون، 14 سازمان و دستگاه دیگر، وظایفی را در زمینه پیشگیری از وقوع انواع جرائم عهده دار هستند.

مهدیان نسب اقدامات و برنامه های اجرایی نیروی انتظامی را در راستای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و با اشاره به وجود هشت ایستگاه فرهنگی عفاف و حجاب در سطح استان، گفت: این امر با توجه به توسعه بصیرت دینی و انقلابی ویژه کارکنان و خانواده های نیروهای انتظامی ایجاد و انجام شده است.

در این مراسم از زحمات «سرهنگ قاسم قربانی» فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان قدردانی و «سرهنگ محمد معصومی» به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان