آخرین اخبار

11. شهريور 1394 - 1:05   |   کد مطلب: 19372
رییس هیات شطرنج استان همدان گفت: تاکنون یکصد شطرنجباز مطرح ایران و خارجی برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام ابن سینا همدان ثبت نام کرده اند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، احمد علی بابایی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: این تعداد شطرنج باز از کشورهای اسپانیا، مصر، عراق، بلاروس، اوکراین و جمهوری آذربایجان اعلام حضور کرده اند که 80 نفر از آنها ایرانی هستند.

وی بیان داشت: این رقابتها از یازدهم شهریورماه در محل دانشگاه بوعلی سینا همدان آغاز می شود و شطرنجبازان تا قبل شروع مسابقات می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.
علی بابایی اظهار کرد: شطرنجبازان خارجی شرکت کننده جزو بهترین های کشور خود به شمار می روند که مورد تایید فدراسیون جهانی و از درجه بین المللی برخوردار هستند.
وی خاطرنشان کرد: این رقابتها با هماهنگی فدراسیون شطرنج ایران و فدراسیون جهانی شطرنج برگزار می شود و به نفرات برتر جوایز نقدی ارزنده اعطا می شود.
وی افزود: چند دوره اخیر این مسابقات به صورت داخلی برگزار شده است اما اکنون با حمایت مسوولان اجرایی استان به خصوص دستگاه ورزش توانستیم شرایط را برای حضور شطرنجبازان خارجی نیز فراهم سازیم.
وی پیش بیش کرد: بیش از یکصد شطرنجباز در این مسابقات حضور یابند ضمن اینکه برای ثبت نام هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و بانوان و آقایان دارای رتبه می توانند شرکت کنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان