آخرین اخبار

13. شهريور 1394 - 15:52   |   کد مطلب: 19380
امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه نیاز است مسئولان ما با صلابت به طور رسمی به یاوه گویی های امریکا پاسخ دهند، گفت: نزدیک شدن با امریکا و قوبل نفوذ آنان نابودی کشورمان را به دنبال دارد.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان با اشاره به محورهایی از سخنان مقام معظم رهبری درباره حساسیت داشتن به شناخت دشمنان انقلاب و اسلام، گفت: به فرموده امام راحل نیز امریکا شیطان بزرگ است.

وی اظهار کرد: امریکا شیطان انسی است که هر لحظه وسوسه ای می کند و خودش را می خواهد به کشور ما نزدیک کند، اما باید بدانیم که نزدیک شدن امریکا با ما چیزی جز خسران ندارد و همه ما به ویژه مسئولان کشور به منویات رهبری که تأکید داشتند نباید فریب لبخند یا مساعدت کوتاه مدت بخوریم باید توجه کامل داشته باشیم، چرا که دشمنی امریکا در طول تاریخ بر ملت ما ثابت شده است و مسئولان نباید اجازه فرصت طلبی را به امریکا بدهند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان مافزود: امریکائیان اعلام کردند که احساس می کنند می توانند در ایران نفوذ کنند وهمانگونه که انگلیس مشروطه را منحرف کرد، آنان نیز در ایران اسلامی نفوذ کنند، اما خوشبختانه با هشدارهای رهبری راه به جایی نبرده اند.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جمع هیئت دولت فرمودند دشمنی امریکا کم نشده و درصد نفوذ و رخنه به کشورمان هستند، عنوان کرد: این نفوذ موضوعی است که خود مسئولان امریکایی به آن اذعان دارند و گاهی اوقات امریکا به فرموده رهبری مسئولان اظهارات بسیار بدی نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند که نیاز است مسئولان ما با صلابت به طور رسمی به این یاوه گویی ها پاسخ دهند تا دشمنان تصور نکنند که ایران اسلامی از آن ها ترسیده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از آیات قرآن بر این موضوع تأکید دارد که مؤمنان و متقیان با اتکا به خدا از هیچ مسئله دیگری نمی ترسند و اگر مردم دین خدا را یاری دهند خدا آنان را یاری می دهد.

وی افزود: خداوند یاری دهنده مؤمنان حقیقی است همان گونه که در صدر اسلام موفقیت های بزرگی به دلیل همین ایمان استوار نصیب مسلمانان شد و در طول تاریخ نیز خداوند به مؤمنان یاری رسانده است،  از جمله گرفتار شدن امریکائیان در طبس و شکست آنان و نوچه هایشان در هشت سال دفاع مقدس همه و همه نشان دهنده یاری رساندن خداوند متعال است.

امام جمعه تویسرکان افزود: جوانان سلحشور ما در ایران اسلامی و ملت های بیدار شده در کشورهای منطقه و جهان و نیز در خود امریکای لاتین با الگوگیری از روحیه استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران می توانند امریکا را نابود سازند.

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: زمانی با دستان خالی و با تجهیزات محدود توانستیم دشمنان تا دندان مسلح را عقب بزنیم چه رسد که امروز نیروهای جان برکفی داریم که با تجهیزات کامل و سازماندهی شده آماده دفاع از اسلام و ایرانی اسلامی هستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمنان ایران اسلامی چند قرن عقب هستند، گفت: امریکائیان خودشان هم خوب می دانند که ایران اسلامی چه اقتدار و عظمتی دارد و به این دلیل دنبال راه نفوذ هستند که خوشبختانه با هشدارهای به موقع رهبری راه به جایی نبرده اند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین با اشاره به دیدار خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، عنوان کرد: به فرموده مقام عظمای ولایت، خبرنگان مظهر کامل مردم سالاری اسلامی و مایه سکینه و آرامش در جامعه هستند.

حجت الاسلام موحدی در ادامه با تبریک به مناسبت روز 13 شهریور روز تعاون گفت: همگان و به ویژه دولت به دنبال آن باشند تا با ساز و کارهای قانونی در حوزه تعاون راه کارهایی برای حل مشکلات مردم بیاندیشند.

وی در ادامه به روز سه شنبه 17 شهریور و سالروز جمعه سیاه در سال 57 اشاره و عنوان کرد: در آن روز به دستان جنایتکار رژیم طاغوت پهلوی عده بسیاری از هم وطنانمان به خاک و خون کشیده شدند و ما امروز باید قدر آن همه خون های ریخته شده را بدانیم.

امام جمعه تویسرکان در فرازی دیگر به روز چهارشنبه هفته آینده بیست و پنجم ذی القعده روز دحو الارض اشاره کرد و گفت: در این چنین روزی زمین از زیر کعبه نمایان و خلق شد.

وی تصریح کرد: در روایات بسیاری بر ثواب عبادات ویژه و روزه گرفتن در این روز تأکید شده است.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان