آخرین اخبار

14. شهريور 1394 - 23:22   |   کد مطلب: 19404
پس از حادثه آتش گرفتن خودرو روآ و سوختن سرنشینان، دومین سانحه منجر به آتش سوزی خودرو در 14 شهریور ماه در استان همدان، حاکی است که دو سرنشین خودرو پراید به طورکامل در آتش برخاسته از این خودرو سوختند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، برپایه اطلاعاتی که سرهنگ مهدی شاکری رییس پلیس راه استان همدان این خبرگزاری داد،خودرو سواری پراید در کیلومتر 20 جاده همدان - سنندج ساعت 17 شنبه در جاده همدان - سنندج با تپه حاشیه جاده برخورد کرد و واژگون شد.

این خودرو دوگانه سوز نیست و این مقام انتظامی احتمال داد پس از واژگونی بر اثر بروز جرقه دچار آتش سوزی شده باشد.
شدت آتش سوزی به قدری زیاد بوده که اجساد سرنشینان خودرو پراید به طور کامل سوخته است.
علت بروز این سانحه دلخراش را رییس پلیس راه استان همدان بی توجهی به جلو ذکر کرد که به گفته او بی توجهی به جلو با 28 درصد فراوانی ، از عوامل بروز سوانح فوتی در مسیرهای برون شهری همدان است به گونه ای که از این مولفه به عنوان نخستین عامل بروز سانحه رانندگی یاد می شود.
نکته ای که این مقام انتظامی بیان کرد قابل توجه است زبرا وی معتقد است رانندگی به شغل روزمره بسیاری از دارندگان وسیله نقلیه تبدیل شده لذا آنها با بی توجهی به مسیر پیش رو اقدام به تردد می کنند درحالی که رانندگی یک هنر و مهارت محسوب می شود و هر گونه سهل انگاری و اشتباه در حین رانندگی می تواند جان راننده و سرنشینان خودرو را به مخاطره بیاندازد.
ساعت 15 امروز یکدستگاه خودروی روآ در جاده قدیم همدان - ساوه و در نزدیکی منطقه صادقلو واژگون و دچار آتش سوزی شد که بر اثر آن یک زوج در آتش سوختند و فرزند آنها نیز مجروح شد.
19 مرداد 94 بر اثر واژگونی و سقوط یکدستگاه خودرو سواری پراید به دره 30 متری در مسیر آورزمان نهاوند سرنشین آن در آتش سوخت.
همچنین در هفته نخست تیرماه این سال یک دستگاه پرایددر جاده همدان - ملایر دچار آتش سوزی شد و چهار مرد جوان دانشجو که سرنشین آن بودند در آتش سوختند.
در تعطیلات نوروز 94 در یک سانحه رانندگی بر اثر واژگونی خودرو ال 90 دو سرنشین آن در آتش جان باختند.
آمار فوت ناشی از سوانح برون شهری همدان در سه ماه نخست سالجاری سه درصد کاهش یافته است و 81 نفر از ابتدای سالجاری تاکنون در سوانح جاده ای جان باختند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان