آخرین اخبار

16. شهريور 1394 - 9:42   |   کد مطلب: 19434
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان گفت: یکی از خیران مرکز نیکوکاری مسجد حضرت قائم (عج) محله شهرک قائم 250 میلیون ریال برای کمک به ساخت و خرید سه باب منزل مسکونی برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد تویسرکان هزینه کرد.

«سعید حسینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، به اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری امداد محله اشاره کرد و گفت: توانمندسازی محرومان و کاهش فقر در جامعه و تقویت کارکرد اجتماعی مساجد از اهداف ایجاد این مراکز است.

وی، شناسایی نیازمندان واقعی محله و ارائه خدمت به آنان در محل سکونت، ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و توسعه مشارکت های مردمی را از دیگر اهداف این مراکز نیکوکاری در شهرستان برشمرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان افزود: اداره امور این مراکز توسط خود مردم،  موجب می‌شود، اهالی محله در جریان فرآیند جمع‌آوری و توزیع کمک و رساندن آن به نیازمندان باشند و این موضوع می تواند انگیزه‌ای مناسب برای کمک بیشتر به محرومان باشد.

حسینی همچنین تصریح کرد: کاهش هزینه‌ها، ارتقای سطح رضایتمندی خیران و نیازمندان و نیز افزایش سطح دسترسی خانواده‌های نیازمند به خدمات امداد و شناسایی خانواده‌های نیازمند توسط معتمدان محل هم به عنوان برخی از رویکردهای افتتاح مراکز نیکوکاری باشد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان