آخرین اخبار

20. شهريور 1394 - 12:03   |   کد مطلب: 19490
مدیر انجمن سینمای جوانان دفتر تویسرکان از میزبانی تویسرکان برای برگزاری جشن سینمای استان همدان به مناسبت روز ملی سینما خبر داد.

به گزارش رودآور، «امید وفایی» در جمع خبرنگاران تویسرکانی گفت: شنبه 21 شهریور ماه جاری همزمان با روز ملی سینما تویسرکان میزبان مراسم و جشنی برای گرامیداشت این روز خواهد بود.

وی اظهار کرد: در این مراسم از شهرستان های تویسرکان، همدان، نهاوند و ملایر هنرمندان المپیاد فیلم سازی نوجوانان استان همدان و فعالان حوزه هنر و فیلمسازی حضور دارند.

مدیر انجمن سینمای جوانان دفتر تویسرکان، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهر سرکان، بازدید از آرامگاه شاعر عارف میررضی الدین آرتیمانی و پخش فیلم های کوتاه برگزیده را مهمترین برنامه های جشن روز ملی سینما در تویسرکان نام برد.

وفایی با بیان اینکه 6 فیلم از تویسرکان، هشت فیلم از نهاوند، 11 فیلم از ملایر و  27 فیلم از همدان برای برگزاری جشن روز ملی سینما در تویسرکان ارسال شدند، افزود: در روز مراسم منتخبی از این تعداد فیلم به روی پرده می رود.

وی عنوان کرد: در یک بازه زمانی یک ماه هنرمندان جوان تویسرکانی توانستند 6 فیلم کوتاه تولید کنند.

مدیر انجمن سینمای جوانان دفتر تویسرکان تصریح کرد: از این تعداد چهار اثر، "ناتمام" به کارگردانی زهرا حقیقت، "من و تلویزیون" به کارگردانی هدیه عبدالمالکی، "گاز اضافه خاموش" به کارگردانی معصومه بختیاری و "زمانی برای بودن" به کارگردانی راحیل چراغعلی در بخش مقدماتی جشنواره بین المللی فیلم نوجوانان در همدان حضور دارند.

وفایی یادآور شد: شهرستان تویسرکان هنرمندان مستعد بسیاری در زمینه هنر سینما دارد که نیاز با ایجاد یک وفضایی صمیمی تر به آن ها بها داده شود.

وی همچنین از وجود کارگاه فیلمنامه نویسی، نمایش و نقد و بررسی فیلم و عکس در انجمن سینمای جوانان تویسکان خبر داد و گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته کلاس های آموزشی برای علاقمندان به هنر های؛ کارگردانی و فیلمنامه نویسی، تصویر برداری، تدوین و عکاسی در طول سال برگزار می شود.

انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان