آخرین اخبار

20. شهريور 1394 - 15:44   |   کد مطلب: 19491
امام جمعه تویسرکان گفت: همان گونه که امام راحل وعده فروباشی شوری را دادند رهبر معظم انقلاب نیز وعده نابودی و از ریشه کن شدن رژیم غاصب صهیونیستی را عنوان کردند و امیدوارم که این وعده به زودی تحقق یابد.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان، به دیدار اقشار مختلف مردم با رهبر انقلاب در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در آن دیدار رهبری به جنایات امریکا علیه ملت ایران به ویژه در شهریور ماه اشاره کردند و به خاک خون کشیدن هزاران نفر از مردم در 17 شهریور57، ترور شهیدان رجایی و باهنر، حمله صدام به ایران توسط مزدوران امریکا در منطقه را تنها بخشی از جنایات امریکا علیه ملت ایران عنوان کردند.

وی اظهار کرد: امریکا از اینکه ایران اسلامی نمی گذارد آنان در منطقه و جهان آقایی کنند و منافع ملت ایران را به تاراج ببرند ناراحت است به همین دلیل با دشمنی های ریشه دار خود به دنبال نابودی ایران اسلامی است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: اینکه برخی ها تلاش می کنند از امریکا یک چهره موجهی نشان دهند، غیر عاقلانه است چرا که تنها با نگاهی به گذشته ملت ایران ثابت می شود که امریکا تا چه اندازه غارتگر، مستکبر و جنایتکار است.

حجت الاسلام موحدی با تأکید بر اینکه اگر محکم و استوار در مقابل این چهره شیطانی ایستادگی کنیم، توطئه هایشان خنثی می شود، تصریح کرد: بی ترید اقتدار ملی ما در اقتصاد قوی و مقاومت، پیشرفت روز افزون علمی و حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری است.

وی با اشاره به برخی سخنان دیگر از رهبری و گله ایشان از برخی ها که با برچسب های افراطی گری نیروی حزب اللهی را تضعیف می کنند، گفت: ما روحیه انقلابی گری را از فرهنگی علوی و حسینی داریم و این روحیه باید در جوانان ما بماند و مسئولان باید قدر این روحیه را بدانند و تلاش کنند این روحیه تقویت شده، گسترش یابد و و ماندگاری ی بیشتری داشته باشد.

امام جمعه تویسرکان افزود: امریکا به عنوان شیطان بزرگ دست به هر جنایت، فریبکاری و خونریزی می زند بعد با ریاکاری چهره ای بشردوستانه به خود می گیرد.

حجت الاسلام موحدی همچنین به بخشی دیگر از سخنان رهبری درباره رژیم غاصب صهیونیستی اشاره و عنوان کرد: صهیونیست تصور داشت و می گفت که نتیجه مذاکرات این است که ما از شر ایران راحت می شوییم.

وی تصریح کرد: اما امروز رهبر معظم انقلاب اعلام کردند 25 سال دیگر صهیونیست را نخواهیم دید و ما نیز از این موضوع خوشحال هستیم و همان گونه که امام راحل وعده فروباشی شوری را دادند رهبر معظم انقلاب نیز وعده نابودی و از ریشه کن شدن رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند و امیدوارم که این وعده به زودی تحقق یابد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان