آخرین اخبار

21. شهريور 1394 - 16:02   |   کد مطلب: 19503
هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور سراسر کشور شامگاه جمعه با معرفی تیمهای برتر به کار خود پایان داد.

 به گزارش رودآور به نقل از ستاد خبری هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور این دوره از مسابقات با حضور یک هزار و 500 دانشجو از 31 استان کشور در 10 رشته ورزشی از 16 شهریور ماه در همدان آغاز شد.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور در آیین اختتامیه این المپیاد ورزشی با بیان اینکه این دانشگاه با وجود کمبود بودجه و اعتبارات در برگزاری این المپیاد بسیار موفق عمل کرد ابراز امیدواری کرد: در سال های آینده با برگزاری مسابقات مختلف شاهد حضور بیشتر ورزشکاران دختر و ایجاد شادابی و نشاط در دانشگاه ها باشیم.
عبد المهدی نصیر زاده اضافه کرد: برای ایجاد تولید علم در دانشگاهها باید زمینه حضور دانشجویان در عرصه های ورزشی فراهم شود چرا که عقل سالم در بدن سالم است.
معاون فنی هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر پیام نور نیز گفت: 200 داور در سطح ملی، بین المللی و بومی در این رقابت ها حضور داشتند و مسابقات در سلامت کامل برگزار شد.
نسرین شاه محمدیان با بیان اینکه این المپیاد به منظور توسعه و گسترش ورزش دانشجویی و ورزش دانشگاه ها برگزار شد گفت: در این دیدار350 مسابقه با حضور یک هزار و 500 دانشجوی ورزشکار برگزار شد.
وی با بیان اینکه دانشجویان برتر این دوره از مسابقات از تخفیف ویژه در پرداخت شهریه برخوردار می شوند گفت: در آیین نامه پذیرش قهرمانان نیز تحصیل در مقاطع بالاتر برای دانشجویان ورزشکار قهرمان در نظر گرفته شده است.
در این دوره از مسابقات در بخش مسابقات تیمی هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کشور در رشته بسکتبال اصفهان اول، البرز دوم و خراسان رضوی هم سوم شدند.
در رشته والیبال نیز مازندران در جایگاه نخست این دوره از رقابت ها قرار گرفت و اصفهان و آذربایجان شرقی نیز به ترتیب جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.
در رشته هندبال تهران در جایگاه نخست قرار گرفت و گروه های کرمان و فارس به ترتیب مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند.
در رقابت های فوتسال نیز گروه دختران تهران مقام نخست را از آن خود کردند و چهارمحال و بختیاری و کرمان به ترتیب دوم و سوم شدند.
در سری مسابقات انفرادی هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کشور در رشته تنیس روی میز استان فارس اول، اصفهان دوم و استان های کردستان و خوزستان به طور مشترک سوم شدند.
در مجموع در رشته دوومیدانی استان چهارمحال، خوزستان و خراسان رضوی به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند و سهیلا نادری از استان البرز با کسب سه طلا و یک نقره در رشته دوومیدانی عنوان قهرمان قهرمانان را به خود اختصاص داد.
هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کشور در 10 رشته بسکتبال، والیبال، تکواندو، کاراته، دوومیدانی، شنا، بدمینتون، تنیس روی میز، هندبال و فوتسال از 16 تا 20 شهریور ماه در همدان برگزار شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان