آخرین اخبار

21. شهريور 1394 - 22:02   |   کد مطلب: 19505
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان – آمریکا؛
پیروزی میلیمتری رحیمی در دور نخست
روز سوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان با مسابقات اوزان 57، 70، 74 و 125 کیلو گرم تا دقایقی دیگر در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز خواهد شد.

به گزارش رودآور به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،روز سوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان با انجام مسابقات  اوزان 57، 70، 74 و 125 کیلو گرم از ساعت 21:30 دقیقه شنبه به وقت تهران در ورزشگاه آرلینس آرنا شهر لاس وگاس آمریکا آغاز می شود که حسن رحیمی،حسن یزدانی،علیرضا قاسمی و پرویز هادی نمایندگان کشورمان در چهار وزن سوم هستند. 

بر این اساس در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی در دور اول به مصاف میجاس از ونزوئلا می رود. وی در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار لاچینوف ازبلاروس و نماینده کاستاریکا مسابقه می دهد. در این وزن 44 نفر حضور دارند و راموس از آمریکا، شاوتاکوف از ازبکستان، جانگ از کره شمالی، نویف از تاجیکستان، کیم از کره جنوبی، کومار از هند، لبدف از روسیه، بونه از کوبا و ندیر بیکوف از قرقیزستان در گروه نماینده ایران هستند.  

در وزن 70 کیلوگرم که 33 نفر وزن کشی کردند، حسن یزدانی در نخستین تجربه حضور در رقابت های جهانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با جانگ از کره جنوبی مسابقه می دهد.، وی در صورت برتری در دور دوم با برنده مسابقه کایروف از بلغارستان و نماینده اکوادور مبارزه می کند. تلاشادزه از گرجستان، گرین از آمریکا و نماینده اوکراین در گروه یزدانی هستند.  

 در وزن 74 کیلوگرم علی رضا قاسمی در نخستین تجربه حضور در رقابت های جهانی در دور اول با لومیا از ایتالیا روبرو می شود و در صورت برتری با برنده دیدار نمایندگان مولداوی و سریلانکا مصاف می دهد.جردن باروز از آمریکا، ایوانف از بلغارستان، کویلاشویلی از گرجستان، حسن اف از آذربایجان، انور گودیف از روسیه، علی شعبان اف از بلاروس، و قربان اف از ازبکستان در گروه قاسمی هستند.در این وزن 42 نفر به روی باسکول رفته اند.  

در وزن 125 کیلوگرم که 32 نفر وزن کشی کرده اند، پرویز هادی در دور نخست به مصاف الکسی شیماروف از بلاروس مسابقه می دهد و در صورت برتری با برنده مسابقه گوگلایف از اسلواکی و آناگولوف از تاجیکستان پیکار می کند. بلال ماخوف از روسیه، شبانبای از قزاقستان، طاها اکگول از ترکیه و نمایندگان ارمنستان در گروه هادی هستند. 

ایران در روز نخست این مسابقات صاحب یک مدال برنز و سهمیه المپیک توسط سیداحمد محمدی در وزن 65 کیلوگرم شده بود و در روز دوم نیز علیرضا کریمی و عباس طحان در اوزان 86 و 97 کیلوگرم ضمن کسب سهمیه المپیک به ترتیب به مدال برنز و عنوان پنجمی رسیدند. 

مسابقات آغاز شد

پیروزی میلیمتری رحیمی در دور نخست

در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی در دور اول با نتیجه نزدیک 4 بر 3 مقابل میجاس از ونزوئلا پیروز شد و به دور دوم رسید. وی در دور دوم با برنده دیدار لاچینوف ازبلاروس و نماینده کاستاریکا مسابقه می دهد.

در حال تکمیل است ...

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان