آخرین اخبار

22. شهريور 1394 - 12:41   |   کد مطلب: 19525
طی دو هفته گذشته صورت گرفت:
کشف 20407گرم انواع مواد مخدر در تویسرکان
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف و ضبط 20 هزار و 407 گرم انواع مواد مخدر در تویسرکان و دستگیری 9 خرده فروش، سه قاچاقچی مواد مخدر و 23 نفر معتاد تابلو طی دو هفته اخیر خبر داد.

«سرهنگ محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و رانندگان متخلف و مزاحم در تویسرکان خبر داد و گفت: با استفاده از توان کوپ و یگان امداد، این طرح در حوزه استحفاظی شهرستان تویسرکان با به کارگیری کلیه عوامل پلیس های تخصصی، یگان امداد و عوامل کلانتری و پاسگاه در دو هفته گذشته اجرا شد.

وی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و نیز انجام اقدامات پیشگیرانه و برخورد با هنجارشکنان و ناامن کردن محیط برای مجرمان را از اهداف طرح عنوان و اظهار کرد: عوامل گشت تخصصی فعال در حوزه استحفاظی تویسرکان، با انجام شگردهای اطلاعاتی، اقدامات گسترده مراقبتی با پیشگیری از وقوع سرقت، 6 سارق موتورسیکلت و داخل خودرو را شناسایی کردند که طی آن شارقان در عملیاتی غافلیگرانه دستگیر شدند و نیز سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادین تابلو را نیز از دیگر برنامه ریزی های صورت گرفته در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان عنوان کرد که در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان قرار دارد.

معصومی تصریح کرد: در این زمینه 9 خرده فروش مواد مخدر، سه قاچاقچی مواد مخدر و 23 معتاد متجاهر از محله های جرم خیز شهرستان شناسایی و دستگیر شدند که در عملیات های مربوطه 20 هزار و 407 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی برقراری نظم و امنیت عمومی و ترافیکی با هدف ارتقاء فرهنگ راهنمایی و رانندگی در شهرستان را از دیگر اهداف طرح مذکور نام برد و گفت: در این راستا برای برقراری امنیت اجتماعی محوریت برخورد با موتورسیکلت سواران و رانندگان متخلف وهنجار شکن نیز در دستور کار قرا گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: با فعالیت های صورت گرفته برای برقراری نظم و امنیت عمومی و ترافیکی، بیش از 344 دستگاه موتورسیکلت و 102 دستگاه خودرو متخلف و مزاحم به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله نداشتن پلاک، عدم ارائه گواهینامه و مدارک لازم و عدم استفاده از کلاه ایمنی با هماهنگی در پارکینگ توقیف شدند.

معصومی ایجاد امنیت و آرامش در جامعه را در گرو تلاش و عملکرد دستگاه قضائی و همکاری شهروندان دانست و گفت: خوشبختانه در این زمینه پیشگامی و همکاری و تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مشهود بوده است.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در محلات خود بلافاصله با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس گرفته و نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت و پیشگیری از جرائم یاری رسانند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان