آخرین اخبار

22. شهريور 1394 - 21:32   |   کد مطلب: 19535
دکتر محمد مهدی مفتح در بخشی از سخنان خود در جمع تویسرکانی های مقیم شرق تهران گفت: بر سر عهدم برای خدمت به مردم تویسرکان ایستاده ام.

به گزارش رودآور، دکتر محمد مهدی مفتح در بخشی از سخنان خود در جمع تویسرکانی های مقیم شرق تهران گفت: بر سر عهدم برای خدمت به مردم تویسرکان ایستاده ام. دکتر مفتح اظهار داشت: در زمان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی به مردم تویسرکان قول داده ام که در صورت افتخار خدمتگذاری شما مردم عزیز، حتی از همین فرصت و مدت باقیمانده برای پیگیری امور به جا مانده در شهرستان تمام تلاش خود را به کار.دکتر مفتح اظهار داشت: در زمان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی به مردم تویسرکان قول داده ام که در صورت افتخار خدمتگذاری شما مردم عزیز، حتی از همین فرصت و مدت باقیمانده برای پیگیری امور به جا مانده در شهرستان تمام تلاش خود را به کار خواهم بست و امروز همچنان بر سر عهدم با مردم مانده ام و تلاش خود را در این مسیر ادامه خواهم داد.

وی با بیان جزئیاتی از شرایط حاکم بر فضای انتخاباتی در سال ۹۲ گفت: در همان ایام انتخابات بنده در شورای اسلامی شهر تهران هم منتخب مردم تهران شدم. با وجود اینکه عده زیادی اعلام کردند حضور همزمان مفتح در مجلس و شورای شهر تناقضی ندارد، اما با خود به نتیجه رسیدم که در شهر تهران در صورت عدم حضور من نیز عضو علی البدل وجود دارد که پیگیر امور باشد اما در تویسرکان با این همه محرومیت و کارهای عقب افتاده چه خواهد شد؟ درنگ نکردم و پای تعهد به مردم عزیز منطقه ایستادم.

دکتر مفتح ادامه داد: در همان ایام انتخاب کابینه دولت زمانی که آقای رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور انتخاب شدند، اصرار بسیار زیادی از سوی دوستان بود که بنده در سمت رئیس دیوان محاسبات کشور انجام خدمت کنم اما شوق خدمت و تعهد به مردم تویسرکان اجازه هیچ تصمیمی جز حضور در این خطه را به من نداد و امروز هم به تصمیم خود و حضور در این منطقه افتخار می کنم چرا که مردم تویسرکان را مردمی قدر دان و قدرشناس می دانم و مردمی می دانم که خدمتگذاران واقعی خود را می شناسند. در همین سفر اخیر وزیر بهداشت به تویسرکان به ایشان همین نکته را تأکید می کردم که در زمان های قبل وقتی پزشکی هندی در این منطقه مشغول به خدمت بوده است و مردم ارتباط خوبی را به پاس خدماتش برقرار کرده بودند، تا امروز آن حس و محبت باقی مانده است و تا هنوز از او به نیکی یاد می کنند و این مردم، قدر دان و مهربان  و شایسته خدمتگذاری هستند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان