آخرین اخبار

4. مهر 1394 - 11:49   |   کد مطلب: 19559
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان با دستگیری یک سارق منزل با 25 فقره سرقت پرده ازقتلی رخ داده برداشتند.

«سرهنگ محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان تویسرکان با روش تخریب درب منزل و توپی زنی موضوع به صورت ویژه در دستور کار نیروهای انتظامی تویسرکان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی تویسرکان با تحقیقات و پیگیری های به عمل آمده و با استفاده از روش های خاص پلیسی و تلاش های شبانه روزی خود درنهایت موفق به شناسایی شدند، اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی و کسب مجوز قانونی در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه سارق در یکی از شهرستان های همجوار شده و وی را غافلگیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تویسرکان ازافزود: پس از بررسی و بازجویی های بیشتر متهم به طور صریح به 17 فقره سرقت منزل در شه ستان تویسرکان با آدرس های نمشخص و هفت فقره سرقت دیگر با پوشش مأموران نیروی انتظامی در برخی شهرهای استان البرز اعتراف کرد.

معصومی با بیان اینکه سارق در ادامه اعترافات خود پردسه از یک قتل نیز برداشت، عنوان کرد: سارف اعتراف کرد در تابستان سال 93 در شهرستان نهاوند و در حین کف زنی از یک مسافر درگیر می شوند و پول های وی را به سرقت می برند

وی تصریح کرد: مقتول برای بازپسگیری پول های خود به درب خودرو سارق آویزان و توسط سارقان حدود 300 متر بر روی زمین کشانده می شود و با سر به زمین برخورد و در اثر این برخورد دچار عارضه مغزی شده و پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان فوت می شود.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: در رابطه با موضوع قتل همپدست سارق که قبلا دستگیر شده بود و در زندان به سر می برد با بازجویی، به همدستی با قاتل اعتراف کرد و پس از یک سال پرده از قتل صورت گرفته برداشته شد.

معصومی یادآور شد: با توجه به اینکه بیشتر سرقت های منزل به دلیل سهل انگاری و عدم توجه به نکات ایمنی راه های ورود به منزل رخ می دهد از همشهریان خواستاریم تا با استحکام حفاظ مناسب منزل خود از نگهداری هر گونه اشیاء گرانبها و وجه نقد در داخل منزل خودداری و اموال قیمتی خود را در داخل گاوصندوق مطمئن و ایمن قرار دهند.

وی تصریح کرد: همشهریان هنگام خروج از منزل از افراد قابل اطمینان برای سرکشی از منزل خود کمک بگیرند و هر گونه موارد مشکوک را با مرکز 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان