آخرین اخبار

29. شهريور 1394 - 15:59   |   کد مطلب: 19585
فرمانده انتظامی تویسرکان از دستگیری یک سارق حرفه ای منزل در حین سرقت، پس از تعقیب و گریز خبر داد.

«سرهنگ محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: شب گذشته عوامل گشت موتوری کلانتری 11 تویسرکان در حین گشت زنی در یکی از محله های شهرستان، متوجه حضور مشکوک دو نفر بر پشت بام منزلی می شوند.

وی با بیان اینکه سارقان با دیدن مأموران نیروی انتظامی از پشت بام وارد کوچه می شوند و پا به فرا می گذارند، اظهار کرد: خوشبختانه در یک تعقیب و گریز، یکی از سارقان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: سارق پس از دستگیری و انتقال به کلانتری با بازجویی صورت گرفته اعتراف به سرقت با همدستی دو نفر دیگر اشاره کرد.

معصومی تصریح کرد: متهم در حین اعتراف گفت به همراه دو نفر هم دستان خود به هویت معلوم از یکی از شهرستان های همجوار تویسرکان با یک دستگاه خودرو پژو 405 به تویسرکان آمدند و زمانی که در هنگام تردد متوجه خاموشی چراغ های منزلی می شوند تصمیم به سرقت از آن منزل می گیرند.

وی افزود: سارقان برای اطمینان از نبود صاحبخانه درب منزل وی را می زنند و زمانی که متوجه عدم حضور صاحبخانه می شوند اقدام به سرقت از منزل کرده که خوشبختانه مأموران گشت نیروی انتظامی تویسرکان به موقع وارد عمل می شوند و یکی از سارقان فرمانده انتظامی تویسرکان را دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: با اعترافات متهم دو سارق دیگر نیز شناسایی شدند و پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

معصومی عنوان کرد: دستگیری دو سارق معلوم الحال دیگر در دستور کار نیروی انتظامی تویسرکان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اکثر سرقت ها از سهل انگاری و عدم توجه به توصیه های پلیسی رخ می دهد از شهروندان خواست: تا با جدی گرفتن هشدارهای پلیسی و توجه به نکات ایمنی در زمان ترک از منزل خود با اطمینان از عدم نفوذ ناپذیری به داخل منزل توصیه های پلیسی را در نظر داشته باشند تا سارقان ناکام بمانند.

انتهای پیام

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان