آخرین اخبار

25. شهريور 1394 - 16:20   |   کد مطلب: 19589
فرماندار تویسرکان وحدت ملی را عامل استقرار، تثبیت و استمرار نظام اسلامی ایران در تمامی عرصه ها دانست و گفت: دفاع مقدس به هیچ تفکر سیاسی و جریانی تعلق ندارد.

به گزارش رودآور، «حبیب مومیوند» در جلسه هماهنگی برنامه هتی هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه تویسرکان با گرامیداشت پیشاپیش این هفته، گفت: طرح ریزی برای اجرایی شدن برنامه های هفته دفاع مقدس یک از اقداماتی است که در این گونه جلسات صورت می گیرد، اما توجه به چگونگی انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس، دشوارتر است و جایگاه والاتری دارد.

وی اظهار کرد: انتقال مفاهیم والای دفاع مقدس به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت و ایثارگری به نسلی های بعد از جنگ که آن را لمس نکرده اند سخت و ارزشمند است و اگر به خوبی انتقال داده شود و برای جوانان این موضوعات تبیین شود راه سعادت کشور روشن شده است و اگر به خوبی بیان نشود باور آن همه ارزش ها برای نسل جوان دشوار خواهد بود.

فرماندار تویسرکان افزود: مفهوم تبعیت از مقام ولایت چه در زمان جنگ و چه در زمان حال مفهوم والایی است که باید برای جوانان تبیین شود.

مومیوند با تأکید بر اینکه دفاع مقدس به هیچ تفکر سیاسی و جریانی تعلق ندارد، عنوان کرد: در تفکر دفاع مقدس، وحدت و گوش به فرمان ولی بودن  رمز پیروزی های رزمندگان است.

وی بیان کرد: در آن روزها مردم داوطلبانه و از روی اشتیاق وارد عرصه نبرد با دشمنان انقلاب شدند که می توان آن را نقطه عطفی بر تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست ، حضوری که ایستادگی محض در مقابل رژیم بعث عراق که نه در مقابل دنیای استکبار که از صدام حمایت می کرد، بود.

وی گفت: امروز وظیفه ما نسبت به شهدا، رزمندگان و خانواده ایثارگران وظیفه سنگی است و باید در هر جایگاهی که هستیم خود را مدیون رشادت ها و جوانمردی های آنان بدانیم  و برای حفظ نظامی که خون های پاکی برای آن ریخته شده بیش از پیش تلاش کنیم.

فرماندار تویسرکان همچنین با اشاره به ناامن بودن کشورهای اطراف ایران و قرار گرفتن برخی از کشورهای منطقه در دود و آتش، عنوان کرد: خوشبختانه امروز به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی و خون های ریخته شده شهدا و تدابیر ارزشمند رهبری و مقتدرانه وارد شدن مسئولان در مسائل سیاسی داخلی و خارجی امنیت بالایی در ایران اسلامی حکم فرما است.

مومیوند وحدت ملی را نقطه قوت دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: این وحدت و یکپارچگی حضور مردم از تمامی اقشار مختلف مردم در جبهه های نبرد و در پشت جبهه ها بود که دشمنان نظام را زمین گیر کرده و می کند.

وی افزود: همین وحدت در جامعه امروزی نیز سبب موفقیت های تیم هسته ای ما در مذاکرات با حمایت های پدرانه مقام معظم رهبری و تدبیر رئیس جمهور و به ویژه حمایت های ملت شد.

«حسین سوری» جانشیین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با اشاره به برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: تمام سعی بر این است تا بتوانیم همراه با اجرایی شدن برنامه های مختلف و متنوع، مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی امنیت، آرامش، آسایش و اقتدار کنونی ایران اسلامی را مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده های  آنان دانست.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه با برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته دفاع مقدس، باید بتوانیم اهداف و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را برای نسل‌های پیشرو و نسل‌های آینده انقلاب به خوبی تبیین کنیم، افزود: به یقین نسل جدید هم درس‌هایی از مقاومت ملت در هشت سال دفاع مقدس خواهند گرفت و در نقشه‌های دشمن در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دفاعی پیروز خواهند شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان