آخرین اخبار

23. شهريور 1394 - 16:40   |   کد مطلب: 19595
مدیر شرکت توزیع برق تویسرکان از حمایت از سرمایه گذاران در تولید برق از انرژی خورشیدی در تویسرکان خبر داد.

به گزارش رودآور، «رضا جلیلوند» گفت: با توجه به تعداد روزهای آفتابی در شهرستان تویسرکان و  اقلیم مناسب آن می توان از انرژی خورشیدی به عنوان منبعی برای تولید برق بهره برد.

 وی از وجود آمادگی سه سرمایه گذار برای فعالیت در بخش تولید برق از منبع خوشید در تویسرکان با آورده 30 میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: جلساتی با این سرمایه گذاران در راستای پاسخگویی به سوالات تخصصی آنان و خرید تضمینی برق تولید شده از منبع انرژی خورشیدی توسط وزارت نیرو با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیر شرکت توزیع برق تویسرکان افزود: بهره وری و استفاده هر چه بیشتر از نیروگاه های کوچک تولید برق، جلوگیری از اتلاف برق از مسیر تولید تا محل مصرف بخشی از سیاست های وزارت نیرو است.

جلیلیوند سرمایه گذاری در حوزخه برق را از طریق انرژی خورشیدی اقتصادی و به صرف دانست و گفت: به طوری که می توان از محل صادارت برق به کشورهای دیگر از ارزش افزوده قابل توجهی برخوردار شد.

وی عنوان کرد: در کارگاه کوچک سی.اچ. پی تولید برق در حوزه انرژی خورشیدی نیز بازدهی تولید را می توان از حدود 43 درصد بع 90 درصد رساند.

برگزاری مانور برق با حضور 20 اکیپ از استان های همدان، لرستان و کرمانشاه در تویسرکان

مدیر شرکت توزیع برق تویسرکان در ادامه از اجرای مانوری به منظور بررسی مشکلات برق، اصلاح شبکه های فرسوده و جلوگیری از خاموشی های احتمالی و کاهش آن در تویسرکان با حضور 20 اکیپ استان همدان و استان های همجوار از جمله لرستان و کرمانشاه خبر داد.

جلیلوند تصریح کرد: در این مانور به مدت چهار ساعت برق منطقه مورد را قطع و نقاط مختلف خطر را بررسی کردند کنند و جاهایی که مشکلاتی داشت عیب یابی و مشکلاتش برطرف شد.

وی عنوان کرد: همچنین این مانور به منظور افزایش هماهنگی بین نیروهای استان و استان های همجوار برای مقابله با شرایط و وضعیت بحرانی احتمالی پیش آمده در آینده خواهد بود که در آن زمان نیروها بتوانند به بهترین نحو پاسخ دهی مناسبی برای مقابله با بحران داشته باشند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان