آخرین اخبار

9. مهر 1394 - 14:58   |   کد مطلب: 19616
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: جواد ظریف قطعا به مجلس فراخوانده خواهد شد و باید پاسخ کمک کاری و عدم برخورد قاطع از سوی وزارت امور خارجه کشورمان در حادثه منا را بدهد.

به گزارش رودآور به نقل از خانه خشتی، دخیل عباس زارع زاده، با بیان اینکه مردم با غیرت جهان اسلام جواب دندان شکنی به آل سعود دادند خاطر نشان کرد: دولتمردان و خصوصا وزارت امور خارجه ماهم باید در کنار پاسخ با اقتدار رهبر فرزانه انقلاب محکم بایستند و در جایگاه دیپلماسی کشور جواب کمر شکنی به این رژیم پوسیده و طاغوتی دهد.

وی افزود: جواد ظریف قطعا به مجلس فراخوانده خواهد شد و باید پاسخ کمک کاری و عدم برخورد قاطع از سوی وزارت امور خارجه کشور مان در این حادثه را بدهد.

زارع زاده ادامه داد: باید در کنار توان و قدرت بزرگی که نظام جمهوری اسلامی دارد شهامت و هیبت آن نشان داده شود و عربستان تهدید شود، چطور آنها در روز روشن مردم بی دفاع یمن را مورد تهاجم قرار می دهند اما جا ندارد تا ما به این حرکت مزدورانه در اوج شقاوت که با حرکت های عمدی صورت گرفته، پاسخ دهیم؟

وی تصریح کرد: در آینده ای نزدیک ثابت خواهد شد که سقوط جرثقیل و جریان منا غیر عمدی نبوده است و اینها تسویه حساب داخلی آل سعود است، آنها می خواهند ضرب شصتی نشان دهند و به سایر کشورها اولتیماتوم دهند که می توانند دیگران را به زانو دراورند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور با بیان اینکه جا دارد جمهوری اسلامی با تمام قدرت و توان حتی اگر لازم است تهاجم نظامی جواب محکمی به مزدوران پست آل سعود دهد خاطر نشان کرد: اینجا جای مصافحه نیست، این رژیم بدتر از رژیم صهیونیستی باید از جهان اسلام حذف شود.

وی افزود: رهبر فرزانه خود در سخنان روز گذشته عربستان را وادار به عذرخواهی کرد این رژیم ترسو، بی هویت و وابسته است و با یک تهدید عقب نشینی می کنند.

زارع زاده بیان داشت: اگر سعودیها عرضه داشتند با دولت ها بحث می کردند و روش دیپلماسی را پیش می کشیدند نه اینکه مردم مظلوم از سراسر جهان اسلام را اینگونه قتل عام کنند.

وی حادثه منا را یکی از فجیع ترین حوادث اخیر و بیانگر اوج پستی و پلیدی آل سعود در رابطه با مبارزه با جبهه مقاومت در خاورمیانه دانست و اظهار داشت: امروز عربستان سعودی در اختلافات داخلی خودش مانده و شخصیتهایی ناقص العقل و بی عرضه بر سر کار آورده و اینها بقای خودشان را در جنگ داخلی علیه جهان اسلام می بینند.

زارع زاده گفت: متاسفانه آل سعود با این اقدام خود بزرگترین ضربه را به امنیت سرزمین مکه که خداوند آن را امن ترین مکان می داند ، وارد کرده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان