آخرین اخبار

9. مهر 1394 - 15:06   |   کد مطلب: 19619
براساس گزارشی که شبکه ی "نهرین نت الاخباریة" در این رابطه به آن دست یافته است ،دیپلمات های اروپائی ازتبادل اطلاعات اولیه مبنی بر احتمال دست داشتن موساد «اسرائیل » و اطلاعات عربستان وهمکاری برخی دستگاههای جاسوسی غربی در عملیات ربودن مسئولین ایرانی سخن گفته اند .

به گزارش رودآور به گزارش "سپاس"، سایت بانوراما الشرق الاوسط نوشت: برخی ازکارکنان اتحادیه اروپا  گزارش دادند، زمزمه هائی در میان عرصه ی دیپلماتیک اروپا دربروکسل تکرار می شود ، حاکی  از ابراز نگرانی  در خصوص چگونگی بروز حادثه ی منا  ، که در نتیجه ی یک  “نقشه از پیش هماهنگ  شده ”از سوی دستگاه جاسوسی «اسرائیل» و عربستان بهدف  ربودن  مسئولین دولتی ونظامی ایرانی اعزامی به مراسم حج، طراحی شده است،می باشد  .

براساس گزارشی که شبکه ی "نهرین نت الاخباریة" در این رابطه به آن دست یافته است ،دیپلمات های اروپائی ازتبادل اطلاعات اولیه  مبنی بر احتمال دست  داشتن موساد «اسرائیل » و اطلاعات عربستان وهمکاری برخی دستگاههای جاسوسی غربی در عملیات ربودن مسئولین ایرانی سخن گفته اند .

این منابع  با تائید وجود نام ومشخصات  سفیرسابق  ایران در لبنان غضنفر رکن آبادی  و شخصیت  های مهم دیگری که در  عداد  مفقودین  هستند  از دکتر علی اصغر فولادگر مدیر  دفترپژوهش های استراتژیک  سپاه پاسداران   و از دفتر بعثه ی رهبری ایران  در حج حسن دانش ، فواد مشغلی ، عمار میر انصاری و سید حسن حسینی  نیز یاد شده است.

  این گزارش  و بحث ها ی مشابه آن از سوی  افرادی  از منابع  دیپلماتیک و  اطلاعاتی غربی مطرح شده  و تاکنون  تنها بشکل سیناریو ی  مانده است که فقط  تا  مشخص شدن تحقیقات بعدی  از سوی  دستگاههای  اطلاعات غربی  و  ...،  که می توان   آن را بررسی کرد.

/ انتهای پیام

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان