آخرین اخبار

9. مهر 1394 - 23:57   |   کد مطلب: 19624
دبیر بنیاد غدیر استان همدان از اطعام 20 هزار نفر از روزه داران و همشهریان این استان در روز عید غدیر خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، افزود: با استفاده از مشارکت های مردمی سال گذشته نیز بیش از 14 هزار نفر در روز عید غدیر اطعام شدند که پیش بینی می شود امسال این تعداد به 20 هزار نفر افزایش یابد.

وی از مردم خواست برای کمک به اطعام روزه داران کمک های خود را به شماره کارت 6063731025146029 نزد بانک مهر ایران بیناد بین المللی غدیر نمایندگی استان همدان واریز کنند.
وی با بیان اینکه پیام غدیر برای امروز بسیار کار ساز است گفت: غدیر محور وحدت برای همه کشورهای اسلامی است و اگر با منطق و عقلانیت درست دین همراه باشد همه از آن استقبال می کنند.
وی عید غدیر را ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد وحدت بین مسلمانان دانست و گفت: باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.
حجت الاسلام حسنی حلم با بیان اینکه حق غدیر بیش از این است و باید دین خود را نسبت به این موضوع ادا کرد گفت: در سال های گذشته اجرای برنامه ها در عید غدیر مطلوب تر بوده است و در این زمینه حرکت های خوبی صورت گرفته است.
وی از اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در شب و روز عید غدیر در سطح استان همدان خبر داد و گفت: این برنامه ها با مشارکت هایی مردمی اجرا می شود.
نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان همدان با مدیریت و حمایت همه جانبه آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و جمعی از ولایت مداران در سال 85 در همدان تشکیل شد که همه ساله برای نشر و ترویج فرهنگ ناب غدیر اقدامات ارزشمندی را انجام می دهد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان