آخرین اخبار

12. مهر 1394 - 17:44   |   کد مطلب: 19661
دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان برای نیم‌سال اول تحصیلی95-94 در هشت رشته جدید کارشناسی ارشد در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو پذیرش می‌کند.

«دکتر دهقانپور» معاون آموزشی دانشگاه آزاد تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور گفت: دانشجویان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال جاری می‌توانند در رشته‌های مـدیـریت دولتـی در دو گرایش مـدیـریت دولتـی و مدیـریت سیستـم­ه ای اطـلاعاتـی، علـوم قـرآن و حـدیث، مهندسی مکـانیـک، مهنـدسی بـرق در دو گرایش قـدرت- سیستم­های قـدرت و قـدرت، مهندسی کامپیـوتـرو شیمـی از طریق سایتwww.azmoon.org انتخاب رشته کرده و در این واحد دانشگاهی ادامه تحصیل دهند.

وی اظهار کرد: با احتساب رشته‌های جدید جمع رشته‌های کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی به عدد 13 رسید که سابق بر این رشته های کارشناسی ارشد شمیی معدنی، فقه و مبانی حقوق و ادبیات فارسی در این دانشگاه دانشجو پذیرش کرده بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تویسرکان افزود: در مجموع با احتساب این هشت رشته کل رشته‌های تحصیلی در واحد تویسرکان به 92 رشته افزایش می‌یابد.

دهقانپور با توجه به سیاست‌های این واحد دانشگاهی در زمینه پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در جمع دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان همدان جزء واحدهای موثر و فعال است.

وی تصریح کرد:  این امر به دلیل وجود امکانات مطلوب در زمینه فضاهای آموزشی، پژوهشی و فناوری، رفاهی، مذهبی و ورزشی استاندارد و استفاده از استادان مجرب و کارکنان دلسوز است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تویسرکان به وجود 45 کارگاه و آزمایشگاه با تجهیزات روز در این واحد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: تمام تلاش ما این است که برای ادامه تحصیل جوانان با ایجاد تسهیلات ویژه تحقیقاتی و پژوهشی، زمینه لازم را برای ارتقاء علمی و فرهنگی آنان فراهم آوریم.

دهقانپور با قدردانی و تشکر از مسئولان عالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای تصویب رشته‌های جدید ابراز امیدواری کرد: سایر رشته‌های درخواست شده این واحد نیز به تصویب برسد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان