آخرین اخبار

5. مهر 1394 - 14:43   |   کد مطلب: 19680
دبیر اشراف فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ششم مهرماه سال و جاری و تجلیل از 97 رده برتر بسیج استان خبر داد.

«سرهنگ محمدرضا نگینی» در گفتگو با خبرنگار رودآور، به برگزاری پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در دوشنبه هفته جاری اشاره کرد و گفت: ارتقاء و تقویت فرهنگ شایسته‌سالاری، با انتخاب فرماندهان، مسئولان موفق‌ و معرفی الگوهای سازمانی و رده‌های برتر بسیج و سپاه در سطح استان از اهدف برگزاری این جشنواره است.

وی شناسایی، معری و شناساندن رده های مختلف بسیج را گامی در راستای معرفی الگویی برتر برای سایر اعضا بسیج و سپاه دانست و اظهار کرد: مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته 97 رده از رده‌های موفق بسیج و سپاه انتخاب شدند و فردا در مراسمی از آنان تجلیل می شود.

دبیر اشراف فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: این 97 رده برتر بر اساس ارزیابی عملکردی سال 93 مطابق با شاخصه های تعریف شده از بین رده‌های ستادی سپاه، حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج، گردان‌های بیت‌المقدس، رده‌های فرماندهی، گردان‌های رزمی تیپ، واحدهای بسیج دانش‌آموزی، مجامع قشری، حوزه و پایگاه‌های قشری و نیز سایت‌های بسیج منتخب و معرفی می شوند.

نگینی همچنین از معرفی و راهیابی 19 روده برتر بسیج و سپاه استان همدان به جشنواره سراسری مالک اشتر اشاره و تصریح کرد: جشنواره سراسری مالک اشتر پنجم آذرماه سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرمانده کل قوا می فرمایند در مورد اشراف باید فرماندهان اشرافیت کامل بر یگان های تحت امر خود داشته باشند، تصریح کرد: در این راستا ما نیز باید تمام همت خود را بر ارتقاء فعالیت های متنوع نظامی و فرهنگی برای پیبرد اهداف مقدس نظام به کار گیریم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان