آخرین اخبار

15. مهر 1394 - 16:35   |   کد مطلب: 19692
به مناسبت روز بزرگداشت حافظ برگزار می شود:
یکصد و پنجاه و نهمین نشست کشوری "کتاب‌خوان" در تویسرکان
مدیر کتابخانه های عمومی تویسرکان گفت: 20 مهر ماه سال جاری و به مناسبت روز بزرگداشت حافظ،یکصد و پنجاه و نهمین نشست کشوری «کتاب‌خوان" در تویسرکان برگزار می شود.

«مهدی کریمی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور با اشاره به برگزاری یکصد و پنجاه و نهمین نشست کشوری "کتاب‌خوان" در تویسرکان، گفت: این نشست کشوری همزمان با روز بزرگداشت حافظ عصر روز دوشنبه بیستم مهرماه جاری در سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی رضی آرتیمانی تویسرکان برگزار می شود.

وی از حضور محسن حاجی زین العابدینی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و نماینده انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در این نشست خبر داد و اظهار کرد: این برنامه به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان و حضور سایر علاقمند به عرصه کتاب و کتابخ

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان افزود: این گونه نشست ها فرصت مناسبی برای معرفی کتاب های جدید و تشریح صاحب نظران حوزه کتاب و کتابخوانی درباره کتاب های مختلف و به ویژه کتاب های تازه منتشر شده است.

کریمی عنوان کرد: اعضای معرفی کننده شامل یک نفر از مسئولان؛ سه عضو هیأت علمی، سه عضو  انجمن و کتابخانه‌ها و سه کتابدار هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور در این نست برای عموم مردم آزاد است، تصریح کرد: می طلب که در این گونه نشست ها فعالان  علاقمندان به عرصه کتاب و کتابخوانی، نویسندگان، کتابداران، فعالان  و اهالی رسانه حضوری پر رنگ داشته باشند.

انتهای پیام/فاطمه زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان