آخرین اخبار

15. مهر 1394 - 20:01   |   کد مطلب: 19705
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان داخل خودرو خبر داد و گفت: این سارقان به 27 فقره سرقت داخل خودرو به ارزش تقریبی 119 میلیون و 500 هزار ریال معترف شدند.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، رضا زارعی اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت اموال و لوازم داخل خودرو در سطح شهر همدان در امسال با شیوه و شگردی خاص، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار عملیات ویژه پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در پی تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده با کنترل مجرمان سابقه‌دار و پیگیری و ردیابی بعضی از اموال مسروقه و همچنین با بررسی مجدد سوابق موجود، بررسی و تطبیق تصاویر اخذ شده از بانک‌های مختلف و سایر ادارات متوجه تصویر یک فرد در چند محل سرقت و نیز تشابه اظهارات مالباختگان در خصوص سرقت‌ها شدند که احتمال فعالیت باندی از سارقان سابقه‌دار و کاملاً حرفه‌ای را متصور ساخت.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن ارسال تصاویر دریافت شده از مظنون به تمام کوپ‌های شهرستان همدان، منابع خبری خود را نیز در راستای شناسایی و دستگیری سارقان  فعال کردند تا اینکه اطلاع حاصل شد که فردی به نام (چ) به اتفاق 2 نفر از همدستانش که از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای هستند در امر سرقت وجه نقد از داخل خودرو با شیوه و شگرد اعلامی در همدان و سایر شهرهای استان فعالیت می‌کنند که تصویر ارسالی با وی مطابقت داده شد.

وی بیان کرد: در ادامه بررسی‌های ویژه‌ای که به عمل آمده در نهایت اکیپ گشت انتظامی یک دستگاه خودرو پراید متعلق به سارقان با 3 نفر سرنشین در یکی از خیابان‌های شهر همدان مشاهده شد و هنگامی که مأموران اقدام به توقیف خودرو کردند، سارقان با سرعت متواری شدند.

زارعی گفت: در یک عملیات تعقیب و گریز در نهایت مأموران موفق شدند با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو موصوف را متوقف و هر 3 سارق را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو وسایلی از قبیل (یک عدد ساب، یک‌دستگاه آمپلی فایر، دو عدد باند خربزه‌ای، 3 عدد تقویتی ضبط، 2 عدد زاپاس خودرو و مقداری ابزارآلات و 5 سانت هروئین، سه دستگاه گوشی تلفن همراه لمسی و چند عدد رینگ لاستیک کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه در بررسی‌ها مشخص شد هر 3 نفر دارای سوابق متعدد کیفری در امر سرقت هستند، بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان، تاکنون این سارقان به 27 فقره سرقت داخل خودرو  به ارزش تقریبی 119 میلیون و 500 هزار ریال معترف شدند.

وی گفت: با راهنمایی متهمان تمام محل‌های سرقت تأیید و مالباختگان شناسایی و مقداری از اموال مسروقه دیگر کشف و تحویل مالباختگان شد و در نهایت پرونده به دادسرا ارسال و متهمان روانه زندان شدند و تحقیقات پلیس همچنان برای دستگیری خریدار اموال مسروقه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان