آخرین اخبار

18. مهر 1394 - 13:00   |   کد مطلب: 19747
در مراسمی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و استاندار همدان «رسول منعم» به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان معرفی و از تلاش‌های سیدعبدی افتخاری قدردانی شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس، ظهر امروز در مراسمی با حضور معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزیر ورزش و جوانان، استاندار همدان و نماینده مردم ملایر در مجلس؛ رسول منعم به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان معارفه شد.

در این مراسم مدیرکل سابق ورزش و جوانان همدان گفت: زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی در حوزه ورزش در استان همدان ایجاد شد و همدان ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه ورزش قهرمانی دارد.

سیدعبدی افتخاری بیان کرد: در ابتدای ورود به استان و تصدی مدیریت ورزش استان سه سالن تخصصی ورزش در همدان وجود داشت و امروز تمام هیئت‎های ورزشی دارای دفتر هستند و با برنامه‎ریزی‎های مناسب سعی و تلاش در کشف استعدادهای ورزشی دارند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش قهرمانی ورزشکاران استان صاحب عناوین قابل توجهی در مسابقات جهانی و المپیک شدند، افزود: برخی از رشته‌های ورزشی در استان سابقه آنچنانی نداشتند اما در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفتند و در این رشته‌ها همچون تیراندازی و قایقرانی ورزشکاران استان به مقام‎های خوبی دست پیدا کردند.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و دقیق در راستای توسعه همه‌جانبه ورزش در استان شکل گرفت و این برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها نیز در نهایت جواب داد.

وی اضافه کرد: تلاش مداوم و مستمری در حوزه ورزش در استان به منظور حضور قدرتمند و پررنگ در مسابقات ملی و بین‌المللی انجام شد و این مهم ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مراسم از تلاش‌های افتخاری در حوزه ورزش استان قدردانی کرد.

رسول منعم اظهار کرد: تلاش همه جانبه‌ای برای توسعه ورزش استان صورت می گیرد و این راه از همه اهالی فن و صاحبنظران استفاده می‌شود.

شایان ذکر است، سید عبدی افتخاری با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل دفتر نظارت و برنامه‌ریزی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای منصوب شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان