آخرین اخبار

22. مهر 1394 - 23:11   |   کد مطلب: 19815
تیم منتخب گلبال استان همدان با مربی و پنج بازیکن تویسرکانی در جایگاه نخست جشنواره گلبال مردان کشور قرار گرفت.

«محمد کرم کولیوند» مربی تیم گلبال نابینایان و کم بینایان استان همدان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار رودآور، از حضور تیم منتخب استان همدان در جشنواره گلبال مردان کشور در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر خبر داد و گفت: امروز چهارشنبه، تیم گلبال استان همدان با غلبه بر رقیبان خود قهرمان کشور شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها 430 شرکت کننده حضور داشتند، اظهار کرد: تیم گلبال استان همدان پس از سه بازی در دور اول به مرحله نیمه نهایی رسید و در این مرحله نیز توانست تیم گلبال خراسان را شکست دهد.

مربی تیم گلبال استان همدان افزود: به این ترتیب تیم ما پس از انجام چهار بازی به مرحله نهایی رسید و در این مرحله بازیکنان سخت کوش ما با نتیجه 12 بر دو تیم اردبیل را شکست دادند.

کولیوند تصریح کرد: در مرحله فینال در حقیقت به دلیل اختلاف امتیاز بیش از عدد 10، حریف ضربه فنی شد و گلبالیست های ما توانستند بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت ها بایستند.

وی با اشاره به اینکه از 6 گلبالیست تیم گلبال استان همدان، پنج بازیکن از شهرستان تویسرکان حضور دارند، گفت: مهدی سوری، میلاد سوری، بهمن خزایی، نعمت سرافراز، محمد جمور و مصطفی نصیری اعضای تیم گلبال استان همدان را تشکیل می دهند.

مربی تیم گلبال استان همدان با بیان اینکه سرپرستی این تیم بر عهده علی سهیلی است، افزود: این تیم بارها در مسابقات کشوری به مقام قهرمانی رسیده است و در جشنواره امروز بازیکنان ما جام قهرمانی را از آن خود کردند.

کولیوند از حضور تیم گلبال شهرستان تویسرکان در لیگ گلبال کشور در اواخر ابان ماه امسال خبر داد.

بهمن خزایی یکی از اعضای تیم منتخب گلبال استان همدان نیز از بالا بودن سطح رقابت ها خبر داد و گفت: خوشبختانه تیم گلبال ما از بازیکنان فعال و حرفه ای برخوردار است.

به گزارش رودآور، گلبالیست های شهرستان تویسرکان همیشه برای مردم این دیار افتخار آفرین بوده اند که از این میان می توان به قهرمانی تیم امید کشورمان در مسابقات گلبال قهرمانی جوانان آسیا در کشور مالزی در سال 92 با مربیگری محمدکرم کولیوند اشاره کرد.

در آن دوره از رقابت ها همچنین یک گلبالیست ملی پوش تویسرکانی به نام میلاد سوری بازیکن  عنوان آقای گلی را به دست آورد.

در اسفند سال 92 نیز تیم گلبال مردان شهرستان تویسرکان که به نمایندگی استان همدان در مسابقات باشگاهی لیگ برتر شرکت یافته بود، توانست در این دوره از رقابت ها نایب قهرمان شود.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان