آخرین اخبار

23. مهر 1394 - 21:08   |   کد مطلب: 19824
یکی از مسافران پرواز بوئینگ 747 ماهان گفت: هواپیما با نیم ساعت تاخیر در ساعت 7:30 صبح از فرودگاه مهرآباد پرواز کرد، هنوز کامل اوج نگرفته بود که صدای انفجار مهیبی شنیده شد.

به گزارش رودآور به نقل از راه دانا، سعید بیابانکی شاعر و طنزپرداز، مسافر پرواز بوئینگ 747 ماهان بود که صبح امروز به دلیل نقص فنی در موتور در فرودگاه مهر آباد نشت.

وی در خصوص جزئیات پرواز گفت: هواپیما با نیم ساعت تاخیر در ساعت 7:30 صبح از فرودگاه مهرآباد پرواز کرد، هنوز کامل اوج نگرفته بود که صدای انفجار مهیبی شنیده شد. یکی از مهمانداران هواپیما از پنجره بیرون را نگاه کرد و گفت، مثل اینکه یکی از چرخ های هواپیما به خوبی جمع نشده است؛ و به سرعت به سمت کابین خلبان دوبد و از این لحظه به بعد هواپیما تقریبا کج حرکت می کرد.

بیابانکی افزود: هیچ کس هیچ توضیحی در خصوص هواپیما به ما نمی داد و ما حس می کردیم که هواپیما دارد به دور خودش می چرخد. آن طور که فهمیدم در حوالی اسلامشهر بودیم، انگار اجازه فرود به هواپیما داده نمی شد. حوالی ساعت 7:45 دقیقه بود که خلبان اعلام کرد ما در حال کم کردن ارتفاع و نشستن در فرودگاه هستیم.

مسافر پرواز بوئینگ 747 ادامه داد: هنگام فرود هواپیما به شدت به زمین کوبیده شد، طوری که تعدادی از ماسک ها از محفظه خارج شدند و وسایل مسافران روی زمین ریخت. مردم در طول مدت پرواز بسیار وحشت زده زده شدند ولی من عین خیالم نبود چرا که بدتر از این ها را هم تجربه کرده بودم! بعد از پیاده شدن از هواپیما وقتی فیلم فرود را دیدیم، یکی ازدوستان به ما گفت که یکی از موتور های هواپیما از کار افتاده است و تازه ما آنجا متوجه شدیم که چه اتفاقی افتاده بود، ولی به هرحال به خیر گذشت.

وی در پایان از خلبان هواپیما تشکر کرد وگفت: اسم خلبان هواپیما را نمی دانم ولی به شدت از او تشکر می کنم چرا که جان 500 نفر را نجات داد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان