آخرین اخبار

24. مهر 1394 - 15:51   |   کد مطلب: 19836
امام جمعه تویسرکان با اشاره به قدرت موشکی ایران حتی در 500 متری زمین و آمادگی بالای دفاعی، گفت: این مواضع مستحکم، روسیه را نیز برای نابودی داعش همراه تقکر استکبارستیزی ایران اسلامی کرده است.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان با تأکید بر رعایت تقوای عمومی با استناد به آیات و احادیث گفت: نداشتن تقوای الهی در جامعه در زمان امام حسین (ع)،  دل های مردمان آن زمان را سیاه کرد به طوری که حق را درک نکردند و مقابل امام زمان خود ایستادند و اما این خون هست سید و سالار شهخیدان است است پس از سال ها هنوز جاری و اثرگذار است.

وی محبت امامان معصوم(ع) شیرین تر از مادیات عنوان و اظهار کرد: برای خدا و در راه خدا از دنیا گذاشتند همان چیزی می شود که در شب عاشورا سبب شد عده ای در کنار امام خود بمانند و در راه خدا و در برابر ظلم روزگار جانفشانی کنند و به شهادت برسند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: هر انسانی که محبت اهل بیت(ع) در دلش و تبعیت از ولی خدا در دلش جای گرفته باشد، به حقیقت لیاقت شهادت را دارد و از دنیا گذشتن برای خدا، معامله ای است که پاداشی بزرگی به دنبال دارد.

حجت الاسلام موحدی همچنین با تقدیر از مردم به دلیل تشیع با شکوه سردار شهید حسین همدانی، عنوان کرد: این مراسم به گونه ای برگزار شد که رهبر معظم انقلاب از مراسم تشیع آن سردار شهید اسلام در همدان به نیکی یاد می کنند و این قدردانی را در حقیقت قدردانی یک ملت از حافظان امنیت ایران اسلامی می دانند.

وی افزود: سردار  شهید همدانی به دلیل رشادت خود در دوران دفاع مقدس و پس از آن به دلیل مدافع حرم بودن دو نشان لیاقت از رهبر انقلاب دریافت کردند و نشان لیقات از ولی فقیه افتخار بزرگی است.

امام جمعه تویسرکان افزود: سردار شهید حسین همدانی سعادت ابدی و حقیقی هر انسانی را در گرو تبعیت از ولایت می دانست و بر این موضوع بارها تأکید داشت.

 حجت الاسلام موحدی در ادامه با اشاره به قدرت موشکی ایران حتی در 500 متری زمین و آمادگی بالای دفاعی ایران گفت: این مواضع مستحکم ایران، روسیه را نیز برای نابودی داعش همراه تقکر استکبارستیزی ایران اسلامی کرده است.

وی در ادامه ی به دیدار نخبگان با رهبر انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این دیدار با ارائه هشدارهای مهمی تذکر دادند که افرادی هستند با استفاده از روزنامه ها و مجلات و تریبون ها، به دنبال دلسرد کردن مردم و جوانان نفی پیشرفتهای علمی و دستاوردهای بزرگ کشور هستند.
خطیب نماز جمعه تویسرکان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن تأکید بر مراقبت و هوشیاری از سوی مسئولان، گفتند: پیشرفت های شگرف علمی کشور در زمینه های نانو، سلول های بنیادی و انرژی هسته ای، توهم نیستند بلکه واقعیاتی هستند که همه دنیا از آنها اطلاع و آگاهی دارند، بنابراین دلسرد کردن جوانان و انکار حرکت عظیم و سریع علم و فناوری، خیانت به کشور و ناموس ملی است.

حجت الاسلام موحدی افزود: رهبر به جریانی که با شناسایی نخبگان به دنبال هدایت آنان به خارج هستند هشدار و به ممسئولان تذکر دادند تا اجازه چنین اقدامی را از سوءاستفاده گران بگیرند.

وی همچنین به  24 مهر روز پیوند اولیاء و مربیان اشاره و اظهار کرد: تعامل خوب اولیاء و  مسئولان مدارس زمینه رشد و تعالی تربیت فرزندان را بیش از پیش فراهم می سازد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان