آخرین اخبار

15. مهر 1394 - 18:20   |   کد مطلب: 19864
شامگاه امروز پیام بصیری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور تویسرکان معرفی شد.

به گزارش رودآور، تودیع و معارفه رئیس پیام نور تویسرکانی در حالی صورت گرفت که به گفته رئیس پایم نور استان همدان، پس از درخواست ترکاشوند رئیس سابق دانشگاه و در قبول استعفای وی صورت گرفته است.

ترکاشوند رئیس سابق دانشگاه نیز عنوان کرده بود: که متن استعفای سومش با دو استعفای دیگر که مربوط به مسائل داخلی دانشگاه بود متفاوت بوده است.

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور تویسرکان گفت: تویسرکان، شهرستانی برخوردار از ماهیت و پیشینه فرهنگی و آموزشی درخشان است و ظرفیت گسترش آموزش های عالی در خود را دارد.
وی بیان کرد: تویسرکان در زمینه فعالیت دانشگاه های آزاد و پیام نور از سابقه ای طولانی برخوردار است که این مهم به معنای توجه بیشتر به این بخش با هدف دست یابی به توسعه پایدار در این شهرستان است.
مومیوند، توسعه آموزش عالی را از اهداف مدیریت شهرستان تویسرکان عنوان و اضافه کرد: دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، علاوه بر اینکه منشاء تحولات اثر گذار و نتیجه بخش فرهنگی در کشور هستند، می توانند زمینه ساز ایجاد فرصت های متنوع شغلی باشند.
«صفی الله صفایی» رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان نیز در این آیین گفت: تعداد دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه ها و آموزش عالی نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به جمعیت کشور از شرایط خوب و قابل قبولی برخوردار است.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در زمینه میزان کیفیت آموزشی، مقام اول کشور را دارا است افزود: همدان نیز یکی از استان هایی است که بیشترین جذب دانشجویان در دانشگاه پیام نور را به خود اختصاص داده است.
وی ابراز امیدواری کرد: دانشگاه پیام نور با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و اقدامات موثر و هدفمند، زمینه ارتقا فرهنگی دانشجویان را فراهم کند.
قاسم ترکاشوند رئیس سابق دانشگاه پیام نور تویسرکان نیز در این آیین ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد مدیریت این دانشگاه در دو سال اخیر گفت: این دانشگاه در شرایط بد اعتبارات مالی و کاهش جمعیت دانشجویی طی سال های اخیر با در دستور کار قرار دادن مشارکت های مردمی اداره و بسیاری از معضلات این حوزه برطرف شد.
 افزود: تامین امکانات رفاهی برای دانشجویان و در حد توان، استفاده از اساتید برخوردار از سطح علمی و اخلاقی مطلوب، استاندارد سازی آزمون های پایان ترم، برپایی اردوهای علمی، سامان دهی چرخه فارغ التحصیلی و تلاش در راستای توسعه عمرانی و بخش اداری از مهمترین اقدامات انجام شده در زمینه حرکت دانشگاه پیام نور تویسرکان در مسیر پیشرفت به شمار می روند.
بصیری سرپرست جدید دانشگاه پیام نور تویسرکان نیز از مسوولان و دستگاه های مرتبط اجرایی شهرستان تویسرکان خواست، به منظور رونق این بخش با دانشگاه پیام نور تعامل داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: امید می رود با همدلی و همزبانی، دستگاه های مختلف اجرایی و مردم، شاهد رشد و پویایی در مجموعه آموزش عالی شهرستان تویسرکان باشیم.
در این آیین با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از تلاش های ترکاشوند تقدیر و بصیری به عنوان مدیر جدید دانشگاه پیام نور تویسرکان معرفی شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان