آخرین اخبار

28. مهر 1394 - 15:58   |   کد مطلب: 19896
فرمانده انتظامی تویسرکان از انهدام دو باند حرفه ای تهیه و توزیع مواد مخدر، کشف بیش از یک کیلوگرم و هروئین و دستگیری پنج قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

«سرهگ محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در پی اخبار و اطلاعات رسیده از منابع این فرماندهی مبنی بر تهیه و توزیع و نیز فروش مواد مخدر در سطح شهرستان و روستاهای اطراف موضوع به سرعت و با حساسیت ویژه ای در دستور کار عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این راستا پس از شناسایی عاملان اصلی فروش مواد مخدر و تحقیقات به عمل آمده، مشخص شد این باند از سرکرده های اصلی تهیه، تولید و اغفال جوانان در رابطه با فروش مواد است.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: این باند سوابق بسیاری در سطح شهرستان و حتی روستاهای اطراف در خصوص جا به جایی و فروش انواع مواد به صورت بسیار حرفه ای و هوشیارانه را داشته و در این باره شهروندان و اهالی نیز بارها نارضایتی خود را از آن ها اعلام داشتند و حتی پاتقی برای تجمع و استعمال معتادان و افراد ولگرد ایجاد کرده اند.

معصومی عنوان کرد: موضوع پس از انجام تحقیقات دقیق و کسب اطلاعات لازم با مقام قضایی هماهنگ و در این باره مجوز ورود به منزل و مخفیگاه این باند اخذ شد وعوامل پلیس مواد مخدر با همراهی پاسگاه خرمرود در یک عملیات ضربتی وغافلگیرانه به منزل متهم اصلی وارد شدند.

وی تصریح کرد: پس از بازرسی از منزل متهم، مقدار یک کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و یک حقه وافور، وسایل استعمال مقدماتی معتادان و مقداری سوخته تریاک، آلات و ادوات قمار، پاستور و چند دستگاه اقلام ض دفرهنگی که به صورت ماهرانه ای در منزل جاسازی شده بود کشف و متهم که اقدام به فرار کرد با تعقیب و گریز و هوشیاری سریع مأموران بلافاصله دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان در ادامه توضیحات عنوان کرد: در این باره متهم بلافاصله مورد بازجویی فنی قرار گرفت و در اعترافات خود به همدستی یکی از اعضاء دیگر این باند در امر تهیه و توزیع مواد و خرید مواد از او که در یکی از روستاهای اطراف بود اعتراف کرد، و مأموران نیز به سرعت منزل وی همدست وی را نیز نیز مورد بازرسی قرار دادند که در نهایت مقداری مواد و الات استعمال کشف و ضبط شد.

معصومی افزود: در این رابطه دو نفر قاچاقچی اصلی باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر و طبق قانون برای رسیدگی کاملتر به مراجع قضایی و ذی صلاح منتقل شدند.

وی همچنین گفت: در چند روز گذشته نیز یک باند خانوادگی توزیع مواد مخدر دستگیر شدند که طی آن 70 گرم مواد صنعتی از نوع هروئین و اقلام ضدفرهنگی ضد فرهنگی دکشف و ضبط شد و در این رابطه نیز دو نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان