آخرین اخبار

29. مهر 1394 - 20:59   |   کد مطلب: 19914
شناساندن مکتب سرخ عاشورا و عمق بخشیدن به باورهای اقشار مختلف جامعه درباره اهداف والای نهضت حسینی از مهمترین رویکردهای برپایی خیمه معرفت است.

«مهدی محمد‌ظاهری» مسئول فرهنگی قرآنی اوقاف تویسرکان در گفت گو با خبرنگار رودآور با اشاره به پرپایی خیمه فرهنگی تبلیغی معرفت در امامزاده ابراهیم منطقه سرابی تویسرکان، گفت: در این خیمه از مبلغان حوزه علمیه خواهران تویسرکان و نیز مبلغان اعزامی اداره اوقاف از قم بهره مند می شویم.

وی اظهار کرد: شناساندن مکتب سرخ عاشورا و عمق بخشیدن به باورهای اقشار مختلف جامعه درباره اهداف والای نهضت حسینی از مهمترین رویکردهای برپایی خیمه معرفت است.

مسئول فرهنگی قرآنی اوقاف تویسرکان افزود: برپایی خیمه های معرفت در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی به توجه به تأکیدان مقام معظم رهبری است.

محمدظاهری عنوان کرد: این خیمه ها به منظور بهره گیری از روش های تبلیغی نوین و استفاده از ابزار جدید برای ارتقاء سطح دینی و معرفتی زائران و مجاوران امامزادگان و انس هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان و کودکان با روحانیت و پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی راهنمایی و مشاوره برپا شده است.

وی تصریح کرد: غرفه های این ایستگاه شامل، پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی و شبهات دینی برادران و خواهران غرفه کودکان محصولات فرهنگی ، حجاب و عفاف و است.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان