آخرین اخبار

4. آبان 1394 - 15:59   |   کد مطلب: 19939
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فیلم «محمد رسول الله(ص)» با توجه به ویژگی هایی که دارد نسبت به بقیه فیلم های حاضر در اسکار، شانس دریافت این جایزه را دارد.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین نوش آبادی در نشست خبری درباره برنامه وزارت ارشاد برای موفقیت فیلم «محمد رسول الله(ص)» در اسکار گفت: این فیلم از فیلم های فاخر و ارزشمند سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی است که تمام ویژگی های فنی، هنری و سینمایی را دارد و از قابلیت بسیار بالایی برای عرضه در سینماهای جهان و اکران در مجامع عمومی و بین المللی برخوردار است.

 

وی با اشاره به انتخاب فیلم «محمد رسول الله(ص)» در هیئت تخصصی افزود: بر اساس قانون اسکار فیلم هایی انتخاب می شود که از مهر پارسال تا مهر امسال اکران شده باشد و بر اساس این قانون فیلم «محمد رسول الله(ص)» می تواند هم در سطح بین المللی و هم در سطح اسکار حضور یابد.

سخنگوی وزارت ارشاد درباره اکران فیلم «محمد رسول الله(ص)» در کشور تاجیکستان هم گفت: اکران فیلم ها در دیگر کشورها به عهده خود کارگردان و اعلام آمادگی کشورهای مدنظر است و از اینکه آقای مجیدی اکران این فیلم در تاجیکستان را پذیرفته باشد اطلاعی ندارم.

 

نوش آبادی از فروش نزدیک به 11 میلیارد تومانی فیلم «محمد رسول الله(ص)» تاکنون خبر داد و افزود: هنوز ظرفیت نمایش داخلی این فیلم وجود دارد و انتظار می رود رکورد فروش فیلم های بعد از انقلاب را بزند.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اینکه آیا امسال هم عنوان فجر به بخش بین المللی فیلم فجر اختصاص خواهد یافت گفت: یک جشنواره فیلم فجر بیشتر نداریم و عنوان فجر هم به بخش داخلی و هم به بخش بین الملل آن اختصاص دارد و امسال نیز بخش بین الملل فیلم فجر به طور جداگانه برگزار می شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان