آخرین اخبار

6. آبان 1394 - 11:26   |   کد مطلب: 19972
لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی وارد چهارمین هفته خود می‌شود که تیم فوتبال الوند همدان همچنان در حسرت کسب امتیاز می‌سوزد و به گفته هواداران، روزهای سیاه فوتبال همدان تمامی ندارد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، خیلی زود قطار لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه چهارم خود رسید تا حساسیت در این مسابقات بیشتر و بیشتر شود درحالی‌که تیم فوتبال وحدت الوند تنها نماینده فوتبال استان همدان در این لیگ همچنان باگذشت ۳ هفته از این رقابت‌ها نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.

لیگ دسته دوم با حضور ۴۰ تیم در چهار گروه برگزار شده و از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند که تیم‌های اول هر گروه مستقیماً صعود کرده و تیم‌های دوم به پلی‌آف می‌روند. همچنین از هر گروه ۴ تیم به لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.

سقوط چهار تیم از هر گروه حساسیت این مسابقات را چندین برابر کرده و روند نتیجه‌گیری که الوند تا به این هفته پیش‌گرفته خبر خوبی برای فوتبال استان همدان نیست.

این بار هم باید شاهد فصلی پرفرازونشیب برای الوند باشیم

انگار این بار هم باید شاهد فصلی پرفرازونشیب برای الوند و تا هفته‌های پایانی نگران سقوط این تیم محبوب همدانی به دسته پایین‌تر باشیم.

در این فصل تیغ انتقادات فوتبالی‌های استان همدان به کادر فنی این تیم نشانه گرفته‌شده و کارشناسان کسب نکردن نتیجه‌ توسط الوند در ۳ هفته گذشته را در ناتوانی کادر فنی در کوچ تیم و تعویض‌های اشتباه می‌دانند.

حال باید ببینیم موج تغییر و تحولات که این روزها در فوتبال همدان به‌خوبی انجام می‌شود گریبان گیر الوند هم شده و کاسه صبر ناصر قره‌باغی چه زمان پُر خواهد شد و آیا خزان تیم فوتبال الوند هم به‌زودی فرا خواهد رسید.

کسب ۳ باخت در سه هفته گذشته از لیگ دسته دوم فوتبال

کسب ۳ باخت در سه هفته گذشته از لیگ دسته دوم فوتبال به‌هیچ‌وجه راضی‌کننده نیست و تا زمانی که دیر نشده است باید به حال‌وروز این تیم رسیدگی شود.

الوندی‌ها این هفته نیز دیدار سختی برابر نماینده اردبیل دارند چراکه تیم فوتبال خلخال دشت اردبیل در ۳ هفته گذشته ۳ تساوی کسب کرده و از خط دفاعی و هجومی خوبی برخوردار است و همچنان از تیم‌های بدون شکست گروه چهارم لیگ دسته دوم فوتبال به شمار می‌رود و به‌طورقطع برای پاره کردن نوار تساوی‌های خود برابر تیم فوتبال وحدت الوند همدان قرار خواهد گرفت.

نتیجه نگرفتن الوند کادر فنی تیم را به اخراج یک‌قدم نزدیک‌تر می‌کند

همچنین الوندی‌ها تیز پس از کشیدن طعم ۳ هفته شکست به دنبال کسب نخستین امتیاز در لیگ دسته دوم هستند و کادر فنی این تیم به‌خوبی می‌داند که نتیجه نگرفتن در این بازی یک‌قدم آن‌ها را به اخراج از الوند نزدیک‌تر خواهد کرد.

تیم فوتبال وحدت الوند همدان در این فصل از لیگ دسته دوم فوتبال در گروه چهارم با تیم‌های نماینده جزیره کیش، فولادنوین اهواز، شهرداری ارومیه، سپیدرود رشت، خلخال‌دشت اردبیل، صنعت ساری، پیام وحدت کاشمر خراسان رضوی، رهپویان رضوانشهر گیلان و تربیت ایلام هم‌گروه است و تا به این هفته این تیم با ۳ بازی و ۳ شکست و بدون امتیاز در قعر جدول گروه چهارم جا خوش کرده است.

 

خبرگزاری مهر استان همدان برای آگاهی بیشتر از وضعیت تیم فوتبال وحدت الوند همدان گفتگویی با مسئولان این تیم انجام داده است.

قعر جدول در شان تیم فوتبال الوند همدان نیست

سرمربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم الوند پیش از دیدار برابر تیم فوتبال خلخال دشت اردبیل اظهار داشت: همه به‌خوبی می‌دانیم که جایگاه واقعی تیم فوتبال وحدت الوند همدان در انتهای جدول نیست و لیاقت بازیکنان الوند بیشتر از این‌ها است.

منوچهر بیگم‌جانی افزود: در دیدار برابر خلخال دشت برای کسب امتیاز وارد میدان می‌شویم تا بتوانیم از این هفته نوار نتیجه نگرفتن‌های تیم را پاره و روند رو به رشد خود را در جدول رده‌بندی آغاز کنیم.

وی بابیان اینکه شکست‌های هفته گذشته را فراموش کرده‌ایم، گفت: بازیکنان باانگیزه و روحیه بالا و آمادگی مناسب به دنبال کسب نخستین پیروزی هستند.

سرمربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان عنوان کرد: امیدوارم از این هفته روزهای تلخ الوند به پایان برسد و همه در این هفته برای کسب پیروزی هم‌قسم شده‌ایم.

بیگم جانی بابیان اینکه هفته‌به‌هفته بهتر خواهیم شد، بیان کرد: در شروع مسابقات با توان صد درصد وارد لیگ دسته دوم نشدیم که این موضوع باگذشت چند هفته و هماهنگی و آمادگی بیشتر بازیکنان حل خواهد شد.

اشتباهات محرز داوری و فردی بازیکنان در کسب شکست‌ها تأثیرگذار بوده است

وی یادآور شد: همچنین در سه هفته گذشته اشتباهات محرز داوری و اشتباهات فردی بازیکنان نیز در کسب شکست‌ها تأثیرگذار بوده است.

سرپرست تیم فوتبال وحدت الوند همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه تیم فوتبال وحدت الوند همدان از نحوه قضاوت داوران در سه هفته گذشته لطمه خورده است، اظهار داشت: در دیدار هفته گذشته داور مسابقه به بازیکنان ما ۵ کارت زرد نشان داد و ۲ نفر از تیم اخراج کرد.

فرشید گل‌محمدی افزود: در دیدار این هفته، مصطفی کاشی مربی دروازه‌بانان خود را به همراه حجت للری دروازه‌بان اول تیم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و امین رحیمی  نیز به دلیل مصدومیتی که درگذشته داشت هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده و نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

وی با اشاره به برگزاری دیدار تیم فوتبال وحدت الوند همدان در ورزشگاه شهدای قدس همدان گفت: شرایط جوی استان و بارندگی باعث شد تا به دلیل مشکلات چمن ورزشگاه حاجی بابایی، با مساعدت هیئت فوتبال در این هفته در ورزشگاه شهدای قدس به میدان برویم.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان