آخرین اخبار

7. آبان 1394 - 8:23   |   کد مطلب: 19982
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه تیم کبدی بانوان ملایر به عنوان نماینده همدان در مسابقات قهرمانی کبدی بانوان منطقه 3 کشور حضور دارد، گفت: دو بانوی ملایری نیز در این مسابقات به قضاوت می‌پردازند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم کبدی بانوان ملایر به عنوان نماینده استان همدان در مسابقات قهرمانی کبدی بانوان در منطقه 3 کشور حضور پیدا می‌کند.

 وی افزود: این مسابقات ششم و هفتم آبان ماه به میزبانی شهرستان کرمانشاه و با حضور تیم‌های ملایر، کرمانشاه، لرستان، ایلام و کردستان در رده سنی جوانان برگزار می‌شود، همچنین در حکمی از سوی هیئت کبدی استان خانم‌ها عالیه اسدی و مرضیه غفاری از ملایر به عنوان داور برای شرکت در این رقابت‌ها انتخاب شدند.

 رضایی همچنین از اعزام قهرمان ورزش‌های رزمی‌ ملایر به مسابقات جهانی اسپانیا خبر داد و گفت: سهراب بهرامی رزمی‌کار توانمند و با اخلاق ملایر در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ عازم کشور اسپانیا شد.

 وی افزود: این مسابقات به میزبانی شهر والنسیا برگزار می‌شود و بهرامی در وزن 80 کیلوگرم یکی از امیدهای کسب مدال برای ایران است. این قهرمان ارزنده شهرستان در سال‌های گذشته کمربند طلایی مسابقات جام مدیترانه ترکیه و چندین قهرمانی را در مسابقات داخلی به دست آورده است.

 رضایی با بیان اینکه تیم والیبال بانوان ملایر قهرمان مسابقات سه جانبه کبودر آهنگ شد، نیز اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته ورزش و تربیت بدنی یک دوره مسابقه والیبال سه جانبه با حضور تیم‌های بانوان ملایر، کبودرآهنگ و اسد‌آباد به میزبانی کبودرآهنگ برگزار شد که در پایان تیم ملایر قهرمان این رقابت‌ها شد.

 انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان