آخرین اخبار

19. آبان 1394 - 11:23   |   کد مطلب: 20225
رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی تویسرکان از برگزاری آزمون مؤسسات قرآن و عترت با حضور 149 قران آموز در این شهرستان در روز جمعه؛ 22 آبن ماه جاری خبر داد.

«مهدی حاجی زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، آزمون مؤسسات قرآن و عترت وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان همزمان با سراسر کشور با شرکت 149 قران آموز توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت سراجین روز جمعه؛ 22 آبان ماه جاری برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این آرمون در تویسرکان در هفت رشته حفظ، پنج رشته مفاهیم و نهج البلاغه و یک رشته تدبر در قرآن و در دو نوبت در زمان تعیین شده برگزار می شود.

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی تویسرکان افزود: ساعت برگزاری آزمون از هشت تا 10 صبح برای رشته حفظ  و از ساعت 10:30 تا 12 برای رشته مفاهیم  در محل دارالقرآن تویسرکان خواهد بود.

حاجی زین العابدینی عنوان کرد: همچنین آزمون شفاهی قرآنی زیر 12 سال با تعداد 31 نفر شرکت کننده در رشته حفظ در روز چهارشنبه 27 آبان ماه در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تویسرکان برگزار  می شود.

وی برکزاری این گونه آزمون را در شناخت و ارزیابی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی زیر نظر  اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی را یکی از اهداف آن اعلام و تصریح کرد: بی تردید برگزاری این گونه آزمون ها ما را در شناسایی استعدادها و ظرفیت های قرآنی شهرستان کمک می کند.

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی تویسرکان گفت: همچنین این گونه رقابت های معنوی می تواند با کشف استعدادهای قرآنی هشرستان فضای مناسبی برای ترغیب عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به رقابت معنوی فراهم سازد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان