آخرین اخبار

25. آبان 1394 - 23:45   |   کد مطلب: 20333
مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه به دنبال جدایی و فسخ قرارداد چند بازیکن از تیم فوتبال پاس هستیم، گفت: قراردادهای نامشخص در این تیم تعهد ۵ میلیارد تومانی برای باشگاه ایجاد کرده است

به گزارش رودآور به نقل از خبرنگار مهر، حسن عزیزی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان همدان اظهار داشت: بررسی ها در طول مدتی که مدیرعاملی تیم فوتبال پاس همدان را به عهده گرفته‌ام نشان می دهد که این تیم هیچ‌گونه ساختار مشخصی ندارد و قراردادهای نامشخص و نامعلوم در این تیم تعهد ۵ میلیارد تومانی برای باشگاه ایجاد کرده است.

وی افزود: قراردادهای نامشخص و نامعلومی برای افرادی نوشته‌ شده که شایستگی چنین رقم قراردادهایی را ندارند و قراردادهای امسال تیم فوتبال پاس همدان خارج از عرف است.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه تیم فوتبال پاس همدان در این فصل نامطلوب بسته‌شده است، گفت: بازیکنی در تیم پاس با۲۵۰ میلیون تومان قرارداد وجود دارد که هیچ‌گونه سودی برای تیم در این فصل نداشته است.

میانگین سنی تیم فوتبال پاس همدان بالا است

عزیزی با بیان اینکه میانگین سنی تیم فوتبال پاس همدان ۲۷.۵ سال و این مسئله مشکل‌ساز است، گفت: لیگ یک به بازیکنان جوان و باانگیزه نیاز دارد اما دراین‌بین ۸۰ درصد بازیکنان فعلی پاس متأهل هستند و این مسئله برای تیم مشکل ساز است.

وی بابیان اینکه بازیکنان بومی فوتبال همدان در این فصل در تیم پاس جایی نداشته‌اند بیان کرد: بازیکنان بسیار خوبی از استان همدان در لیگ‌های مختلف در حال فعالیت هستند و از پتانسیل بسیار خوبی هم برخوردار هستند اما جای سؤال است که چرا این بازیکنان در تیم امسال دیده نشده‌اند.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: بازیکن بومی باغیرت و با تعصب برای تیم شهرش بازی می‌کند اما در این فصل دیدیم بازیکن غیربومی تا قراردادش دیر می‌شود ساز مخالف می زند که دیگر بازی نمی‌کنم.

عزیزی بابیان اینکه باشگاه‌داری بسیار مشکل است، گفت: چند بازیکن را به دلیل اینکه کارایی لازم در تیم فوتبال پاس همدان نداشتند فسخ قرارداد کردیم و میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از تعهد ۵ میلیارد تومانی پاس را کاهش دادیم.

قرارداد چند بازیکن پاس به اندازه کل قرارداد یک تیم است

وی با بیان اینکه رفتن مهابادی شاید ۵ درصد کار ما را حل کرد، گفت: رفتن مدیرعامل قبلی مشکلی از پاس حل نکرده چراکه مشکل پاس ساختار تیمی است.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه تیم نیاز به بازیکنان جوان دارد، بیان کرد: به دنبال بازیکن خوب هستیم تا ۶ یا ۷ بازیکن خوب در نیم‌فصل به تیم اضافه و پاس را از انتهای جدول جدا کنیم.

عزیزی با اشاره به قراردادهای سایر تیم‌های لیگ یک گفت: کل قرارداد تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که پاس در برابر این تیم شکست خورد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و به‌اندازه رقمی است که ما با چند بازیکنمان فسخ قرارداد کردیم.

وی عنوان کرد: داوود مهابادی ۵۰۰ میلیون تومان و با دو کمک این مربی یک میلیارد تومان قرارداد داشتند.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه پاس تیم بزرگی است و دست‌کمی از استقلال و پرسپولیس تهران ندارد، بیان کرد: پاس قهرمان آسیا شده و تیم بزرگی است و نیاز به حمایت مالی مناسب دارد.

کادرفنی پاس فعلاً تغییر نخواهد کرد

عزیزی با بیان اینکه نمی‌دانم این قراردادها را با دلال‌بازی درست کرده‌اند یا چیزی دیگر، تاکید کرد: قراردادهای پاس در این فصل بسیار بالا بوده است.

وی با اشاره به آکادمی پاس گفت: متاسفانه با یک بازیکن از استان همدان ۵ میلیون تومان و با یک بازیکن غیربومی که کارایی نداشته و ما با این بازیکن فسخ قرارداد کردیم ۲۵ میلیون تومان قرارداد داشته اند که این مسئله خیلی بد است.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه اگر از ابتدا مدیرعاملی تیم فوتبال پاس همدان را بر عهده داشتم تیمی می‌بستم که مردم همدان لذت ببرند، گفت: در جذب یک بازیکن تمام رزومه کاری و مسائل پزشکی این بازیکن را برای جذب مدنظر قرار می‌دادم.

عزیزی عنوان کرد: بازیکنی با قرارداد ۲۰۰ میلیونی در پاس داریم که در حال دویدن یک پای آن مشکل دارد.

وی با اشاره به مسئله سرمربیگری پاس گفت: رضا طلایی‌منش سرمربی تیم فوتبال پاس همدان است و در آینده هیچ‌چیز مشخص نیست و تا زمانی که با این مربی به بن‌بست نرسیده‌ایم با این کادر فنی ادامه خواهیم داد.

‌مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان افزود: هرلحظه به این نتیجه برسیم در کادر فنی، بازیکنان و هر جای باشگاه نیاز به تغییرات است، تغییرات را انجام می‌دهیم تا تیم نتیجه بگیرد.

۲۰ درصد قرارداد بازیکنان پاس پرداخت شده است

عزیزی با اشاره به نیم‌فصل گفت: به علت سرمای همدان در نیم‌فصل، دریکی از شهرهای گرم کشور نظیر کیش اردو خواهیم زد تا تیم با بازیکنان جدید تمرین کند و در صورت صلاحدید کادرفنی جذب تیم شوند.

وی بابیان اینکه بدهی سنگین روی دست پاس مانده است، بیان کرد: در هفته چند روز درگیر بدهکاران هستیم بطوری که در هفته گذشته با بازیکنی که ۲۵۰ میلیون تومان قرارداد داشت با ۱۶ میلیون تومان تسویه حساب کردیم.

‌مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: تیم فوتبال پاس همدان با تمام وضعیت بحرانی ازنظر مالی ۲۰ درصد قرارداد بازیکنانش را تا این لحظه پرداخت کرده است.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان