آخرین اخبار

28. آبان 1394 - 13:53   |   کد مطلب: 20393
رئیس هیئت ورزش همگانی استان همدان از نمایندگان این شهر خواست در نشست ماهانه هیئت‌های ورزشی حضور داشته باشند و گفت: مصوبات ورزشی همدان نیاز به پیگیری دارد.

به گزارش رودآور  به نقل از تسنیم، هادی سبزواری اظهار داشت: نشست ماهانه هیئت‌های ورزشی بهترین میدان برای بیان مشکلات است و اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این نشست حضور پیدا کنند قطع به یقین بیشتر در جریان دغدغه‌های هیات‌های ورزشی قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: به اعتقاد من حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست ماهانه هیئت‌های ورزشی استان همدان ضروری است. اگر چنین اتفاقی رخ دهد بی تردید آنها برای حل مشکلات خانواده بزرگ ورزش بیشتر تلاش می‌کنند.

مشاور عالی رئیس فدراسیون ورزش همگانی عنوان کرد: هیئت‌های ورزشی استان همدان در سال‌های اخیر با مشکلات مالی فراوان روبرو بوده‌اند اما با این حال بدون توجه به کمبودها و مشکلاتی که بر سر راه است اهداف مدنظر دستگاه ورزش را پیش برده‌اند. وقت آن رسیده که مسئولان به‌ویژه نمایندگان مجلس برای حل مشکلات هیئت‌ها به‌ویژه مسائل مالی تلاش کنند.

رئیس هیئت ورزش همگانی استان همدان با بیان اینکه برخی مصوبات ورزشی همدان نیاز به پیگیری مسئولان دارد، افزود: نمایندگان هیئت‌های ورزشی با حمایت مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر مصوباتی باشند که روی زمین مانده است.

سبزواری با اشاره به اهمیت توجه به ورزش شهرستان‌ها تصریح کرد: بی تردید ورزش شهرستان‌ها نقش موثری در پیشبرد اهداف خانواده بزرگ ورزش دارد. در این میان شهرستان‌های پرظرفیت و صاحب سبک در ورزش باید بیشتر مورد توجه هیئت‌ها و مسئولان استانی قرار گیرند.

وی با اشاره به رشد قابل توجه ورزش همگانی در میان اقشار مختلف استان همدان عنوان کرد: خوشبختانه خانواده‌های همدانی در سال‌های اخیر استقبال خوبی از برنامه‌های هیات همگانی به خصوص همایش‌های پیاده روی داشته‌اند و رئیس فدراسیون نیز چندین بار این موضوع را تایید کرده است.

مشاور عالی رئیس فدراسیون ورزش همگانی افزود: همدان در ترویج ورزش همگانی یکی از استان‌های موفق کشور بوده و در سال‌های اخیر با برگزاری همایش‌های مختلف برای خانواده‌ها سعی در نهادینه کردن ورزش همگانی در جامعه داشته است.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان