آخرین اخبار

5. آذر 1394 - 6:47   |   کد مطلب: 20471
معاون شهردار همدان گفت: در سال‌های اخیر و در حوزه ورزش شهروندی بسیار موفق عمل کرده‌ایم و یکی از پایلوت‌های کشور هستیم.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، محمدرضا بیاناتی، اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در سال‌های اخیر با فعالیت در حوزه‌های همگانی، محلات و قهرمانی در حوزه ورزش پیشرو بوده است.

وی بیان کرد: ورزش محلات همدان در کشور زبانزد است و در رشته فوتبال با حضور 100 تیم، رقابتی بی نظیر در غرب کشور رخ می‌دهد. کمیته‌های مختلف این لیگ، در برگزاری هرچه بهتر فوتبال محلات تلاش کرده‌اند.

بیاناتی عنوان کرد: همدان اوایل امسال به‌عنوان قطب ساماندهی ورزش شهروندی کشور انتخاب و این مسئله سبب سنگین‌تر شدن وظایف ما در ورزش به ویژه حوزه شهروندی شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار همدان تأکید کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان به‌عنوان نهادی مستقل همواره خدمت‌رسان ورزش استان بوده و با برگزاری لیگ‌های محلات در رشته‌های مختلف چون کشتی و والیبال سعی در نهادینه‌کردن ورزش در محلات همدان داشته است.

وی با بیان اینکه ورزش شهروندی به کاهش ناهنجاری‌ها در جامعه کمک می‌کند، تصریح کرد: مردم همدان همیشه در حوزه ورزش شهروندی حضوری فعال داشته‌اند و آمار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری حکایت از آن دارد که مردم همدان علاقه وافری به ورزش همگانی دارند.

بیاناتی با اشاره به نهادینه‌کردن ورزش در میان کارکنان شهرداری هم گفت: با برگزاری رشته‌های مختلف نظیر شطرنج و دارت برای کارکنان شهرداری همدان سعی کرده‌ایم کارکنان را از نظر جسمانی در وضعیت مناسبی قرار دهیم.

معاون فرهنگی شهرداری همدان با اشاره به حضور تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته سوم کشور اظهار داشت: تیم شهرداری همدان در هفته‌های ابتدایی لیگ دسته سوم نتایج خوبی گرفته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان