آخرین اخبار

5. آذر 1394 - 17:09   |   کد مطلب: 20484
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان گفت: روحیه استکبارستیزی دانشجویان در سایه ولایتمداری نیاز به اندیشه مبتکرانه دارد و این مقوله ای است که دانشجوی بسیجی به دنبال آن است.

«مرتضی اردلان» در گفت و گو با خبرنگار رودآور در حاشیه پیاده روی دانشجویان تویسرکانی گفت: به مناسبت هفته بسیج دانشجویان دختر تویسرکانی مسیر روستای گل آباد تا امامزاده ناصر(ع) را پیاده روی کردند.

وی با تأکید بر گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج واژه مقدسی است و دانشجویان بسیجی همیشه و در همه وقت به دنبال ارتقاء توانمندی های خود هستند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان افزود: دانشجوی بسیجی با ورود آگاهانه و با بصیرت در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، حضوری پرشور و انقلابی خود را در تمامی زمینه ها رقم زده است.

اردلان تصریح کرد: بی تردید توجه به تقویت قوای جسمانی نیز از اولویت های دانشجویان بسیجی است که به جد دنبال می شود و پیاده روی های این چنینی هم خود نشان می دهد که دانشجویان پویایی، سرزندگی، شادابی، امید و نشاط را در بسیج جستجو می کنند.

وی عنوان کرد: تقویت قوای جسمانی، پویایی فکری و روحی را به دنبال دارد و سبب بروز  فکر و اندیشه خلاقانه می شود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان افزود: روحیه استکبارستیزی دانشجویان در سایه ولایتمداری، نیاز به اندیشه مبتکرانه دارد و این مقوله ای است که دانشجوی بسیجی در لحظه به دنبال آن است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان