آخرین اخبار

8. آذر 1394 - 23:54   |   کد مطلب: 20524
رقابت‌های هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور فردا با مصاف دشوار پاس همدان برابر تیم مدعی لیگ یک برگزار می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاس همدان بعد از شکست برابر خونه به خونه بابل در هفته شانزدهم لیگ یک، فردا در مصافی دشوار و غیرقابل پیش‌بینی از تیم پیکان تهران که اوضاع مناسبی در جدول دارد پذیرایی می‌کند.

تیم پاس همدان که این روزها وضعیت اسفناکی را تجربه می‌کند و در قعر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول دست و پا می‌زند، فردا با اندیشه کسب سه امتیاز گام به مستطیل سبز می‌گذارد و رویای برتری برابر شاگردان علیرضا مرزبان را در ذهن می‌پروراند.

رضا طلایی‌منش سرمربی پاس همدان که در بدترین اوضاع ممکن عنان کار در تیم پاس را در دست گرفت، این روزها علاوه بر دست و پنجه نرم کردن با مشکلاتی چون بی پولی، باید با اتفاقاتی چون کمبود بازیکن هم کنار بیاید تا تعطیلات نیم فصل از راه برسد.

تیم فوتبال پاس همدان بعد از شکست برابر خونه به خونه بابل اوضاع به مراتب بدتری را نسبت به هفته‌های قبل تجربه کرده و می‌توان مصاف فردای پاس همدان و پیکان تهران را جنگی نابرابر تلقی کرد. البته گویا مسئولان پاس به شدت پیگیر پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان قبل از بازی فردا هستند تا شاگردان طلایی با روحیه‎ای خوب برابر تیم رده دوم جدول به‌صف شوند.

پاس همدان از 15 بازی گذشته خود در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور فقط 12 امتیاز کسب کرده و اگر به همین منوال در مسابقات لیگ یک پیش رود می‌توان ریخته شدن کاخ آرزوهای پاس را خیلی زودتر از حد باور، متصور شد.

تیم پاس همدان فردا و در مصاف با پیکان تهران نفرات تاثیرگذاری چون نادر هوشیار مدافع چپ پای خود، محسن آذرباد مهاجم گلزن تیم و سعید خردمند دیگر مهاجم تیزپای خود را به دلایل مختلف چون محرومیت در اختیار ندارد تا دوباره نماینده همدان با تیمی نصفه و نیمه رو در روی حریف قرار گیرد.

در سوی مقابل و در اردوی تیم تهرانی اوضاع بسیار متفاوت‌تر است. پیکان که سال گذشته در لیگ برتر حاضر بود امسال با هدایت علیرضا مرزبان و با برخورداری از نفراتی چون عباس محمدرضایی و میلاد سلیمان‌فلاح روزهایی بسیار درخشان در لیگ دسته اول را تجربه می‌کند و مدعی اصلی صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

تیم تهرانی در حال حاضر با 33 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ یک قرار گرفته و سایه به سایه در تعقیب تیم فجرسپاسی شیراز است. آنها می‌دانند که لغزش در یک مسابقه فاصله‌شان با تیم صدرنشیین را بیشتر می‌کند.

پیکان تهران که در ابتدای فصل با رقم خوردن اتفاقاتی عجیب مسافر لیگ دسته اول شد این روزها با حمایت مالی و معنوی مناسب در این سطح از مسابقات طوفان به پا کرده و می‌خواهد خیلی زود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازگردد.

شاگردان علیرضا مرزبان حالا به خوبی می‌دانند که خونه به خونه بابل با هدایت اکبر میثاقیان اوج گرفته و اگر آنها نتوانند نتیجه بگیرند حتی جایگاه دومشان هم به خطر می‎افتد. بر همین اساس با تمام توان برابر تیم فانوس به دست پاس قرار می‌گیرند.

پاس همدان به دنبال فرار از بحران است و می‌خواهد هرطور که شده امتیازات خانگی را در همدان نگه دارد، پیکان تهران نیز ردای صعود به تن کرده و در هیچ‌یک از بازی‌ها به راحتی باج نداده است. بنابر این جدال فردای پاس فانوس به دست و پیکان مدعی تماشایی از آب در می‌آید.

این روزها مثل همیشه تیر انتقاد به سوی پاس همدان پرتاب می‌شود و اگر این تیم نتواند در بازی فردا برابر پیکان نتیجه بگیرد باید منتظر رخ دادن اتفاقات تازه حوالی قهرمان آسیا باشیم. تیمی که با قرار گرفتن در رده بیستم جدول 20 تیمی لیگ دسته اول فوتبال چوب حراج بر آبروی خود و فوتبال همدان زده است.

نکته جالب توجه اینکه پاس همدان باید دو بازی خانگی برابر پیکان تهران و گیتی پسند اصفهان برگزار کند و سپس در یک بازی عقب افتاده مقابل نفت مسجدسلیمان در خانه قدعلم کند. این سه فرصت ایده‌آل می‌تواند پاس همدان را از بحرانی که در آن گرفتار شده نجات دهد.

دیدار تیم‌های فوتبال پاس همدان و پیکان تهران یا لیگ برتری‌های سابق کشور، در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه نهم آذر ماه از ساعت 14:15در استادیوم شهدای قدس همدان برگزار می‌شود.

شاهین حاج‌بابایی داور باتجربه فوتبال ایران قضاوت این بازی حساس را بر عهده دارد و تورج عیوض محمدی و احمد کاظم‌لو او را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان