آخرین اخبار

20. آذر 1394 - 23:31   |   کد مطلب: 20699
مدیرمل ورزش و جوانان همدان گفت: مذاکره هیات مدیره باشگاه پاس با برخی چهره های مطرح فوتبال کشور به منظور حمایت مالی از این تیم است.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، رسول منعم روز جمعه در حاشیه برگزاری فینال لیگ فوتبال محلات همدان اظهار کرد: نشست روز گذشته در همدان نیز فقط با هدف راهکارهای مناسب برای حمایت مالی از تیم پاس بود.

وی اضافه کرد: محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و رئیس هیات مدیره باشگاه پاس و همچنین سایر مسئولان اجرایی دغدغه وضعیت این تیم را دارند و در تلاش هستیم تا ضمن رایزنی با بخش های مختلف بتوانیم به لحاظ مالی مشکلات تیم در این بخش را برطرف کنیم.
وی بیان کرد: به هر حال هدف اصلی مجموعه هیات مدیره موفقیت تیم پاس و کمک به حل مشکلات تیم است و براین اساس باب گفت و گو با برخی چهره ها و افراد صاحبنام در عرصه فوتبال را انجام داده ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: هدف از این نشست ها تغییرات لازم در اوضاع مالی تیم است و اشاره ای به مدیریت نداشته ایم بلکه خواستار تقویت شرایط مالی تیم هستیم.
وی با اشاره به اینکه سرمربی تیم پاس نیز تاکنون زحمات زیادی کشیده است، گفت: هر چند در نتایج سیر صعودی نداشته ایم اما رضا طلایی منش در این مدت و با وجود جدایی چند بازیکن و مصدومیت عده ای از نفرات موثر توانسته است در حد توان ظاهر شده و شیوه بازی پاس راضی کننده بود.
وی با تاکید بر لزوم آرامش در تیم پاس گفت: این تیم نیاز به آرامش و دوری از حواشی دارد و اجازه حاشیه سازی در تیم را نمی دهیم و انتظار می رود همه برای کمک به پاس قدم بردارند.
تیم پاس همدان در حال حاضر با 14 امتیاز در رده نوزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان