آخرین اخبار

23. آذر 1394 - 10:09   |   کد مطلب: 20737
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان همدان با ارائه مشاوره های لازم و با رویکرد حمایت معنوی و در برخی مواقع مادی به سمت عملیاتی کردن طرح های خلاقانه و تولید انبوه آن با تأکید بر خودکفا کردن کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت می کند.

«سردار غلامعلی ابوحمزه» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، به مناسبت هفته پژوهش از فعالیت های مستمر سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری خبر داد و گفت: این سازمان به عنی بخشی از سپاه در سال 1387 و در راستای عمل به منویات رهبری تأسیس شد.

وی اظهار کرد: سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری در استان همدان نیز مانند سراسر کشور به دنبال جذب، ساماندهی نخبه های علمی و پژوهشی و سوق دادن فعالیت های آنان به سمت ابتکار، خلاقیت و نوآوری با رویکرد تعالی آرمان های اسلامی و انقلابی و به ویژه تحقق اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور در تمامی عرصه های اقتصادی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: با توجه نیازها و برای پاسخگویی به اعضای پژوهشگر، نخبه و مبتکر در همدان بین هشت تا 10 کارگروه در این سازمان فعالیت دارند و طرح ها پژوهش های بسیجیان محقق را بررسی می کنند.

سردار ابوحمزه عنوان کرد: ارجاع به کارگروه ها با توجه به نوع طرح ها و ایده ها انجام و پس از بررسی موشکافانه ایده نهایی تصویب و  به سازمان در تهران ارجاع می شود و ثبت اختراع با خود نام پژوهشگر  و باحمایت های معنوی و مادی از طراح از سوی سازمان بسیج صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: در حقیقت بسیج زمینه های لازم برای مساعد کردن شرایط در راستای عملیاتی کردن ایده های جوانان را فراهم می سازد تا آنان با خاطری آسوده طرح های خود را به دور از هر گونه دغدغه فکری و مادی ارائه دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: بسیج مراحل مقدماتی کار را برای پرداختن به ایده های خلاقانه را فراهم می سازد و در جایی که نیاز به کمک مادی باشد با ارائه تسهیلات تا سقفی تعیین شده از پژوهشگران حمایت می کند.

سردار ابوحمزه افزود: از این رو بسیج با ارائه مشاوره های مورد نیاز با رویکرد حمایت معنوی به سمت عملیاتی کردن طرح های خلاقانه و تولید انبوه آن با تأکید بر خودکفا کردن کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت می کند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان