آخرین اخبار

23. آذر 1394 - 22:30   |   کد مطلب: 20741
رئیس پلیس‌راه استان همدان از باز بودن تمام محروهای موصلاتی استان با وجود بارش برف خبر داد و گفت: با این وجود تردد تنها با زنجیر چرخ باید انجام شود.

«سرهنگ مهدی شاکری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور با اشاره به ادامه بارش ها به صورت برف و باران در محورهای مواصلاتی استان همدان به ویژه از صبح امروز تاکنون، گفت: در حال حاضر گردنه سوپاشی در محور گل تپه، 10 کیلومتر از آزاد راه جاده قدیم ساوه، در چندین نقطه دارای کولاک زمینی است و محور همدان ـ کرمانشاه در ابتدای گردنه تردد در این محورها بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

وی اظهار کرد: بقیه محورها نمک باشی انجام شده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.
رئیس پلیس‌راه استان همدان با بیان اینکه نیروهای ما با همکاری هلال احمر و اه و شهرسازی برای مقابله با بارش برف، کولاک و یخبندان آمادگی لازم را دارند،  تأکید کرد: می طلب که رانندگان نیز زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند و  با رعایت بیش از پیش قوانین حافظ سلامت خود و دیگران باشند.
شاکری عنوان کرد: از آنجا که در طول روز برف های کنار جاده به علت افزایش نسبی دما ذوب می شوند و بخشی از آن وارد جاده می شود و شب هنگام به علت کاهش دما به حالت یخ زدگی تبدیل می شوند، ضرورت دارد تا رانندگان برای تردد در شب دقت عمل بیشتری داشته باشند.
وی تصریح کرد: در این گونه موارد ضروری است تا رانندگان با احتیاط بیشتری به ویژه در شب و در پیچ جاده ها و شیب ها اصول رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان