آخرین اخبار

25. آذر 1394 - 23:46   |   کد مطلب: 20761
عملیات ساخت نخستین کورت استاندار اسکواش استان همدان با مشارکت بخش خصوصی و سازمان ورزش شهرداری همدان آغاز شد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، رئیس هیات اسکواش استان همدان در این باره گفت: این کورت با مشارکت بخش خصوصی و همکاری و حمایت محمدرضا بیاناتی معاون فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در مجموعه ورزشی شهدای شهرداری در حال احداث است.

فاطمه السادات شبیری روز چهارشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساخت این مجموعه ورزشی کورت اسکواش را از 9 ماه قبل پیگیری کردیم و در نهایت با مشارکت بخش خصوصی و معاونت گردشگری، فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان عملیات ساخت آن امروز آغاز شد.
وی بیان کرد: انتظار داریم مراحل اداری برای روند ساخت این کورت اسکواش هرچه باشتاب انجام شود تا بتوانیم بهمن ماه امسال همزمان با 22 بهمن مورد بهره برداری قرار دهیم.
شبیری افزود: نبود کورت استاندارد اسکواش در همدان طی سالهای اخیر هیچگاه مانع پیشرفت روز افزون ورزشکاران استان نشده و با همت و تلاش مربیان زحمتکش اسکواش، هیات استان همدان در دو سال اخیر با حداقل امکانات در مسابقات متعدد کشوری توانستیم مقام آوری کنیم و در رده های بالاتر از استان هایی که قدمت و امکانات لازم در این رشته دارند ، قرار بگیریم.
رئیس هیات اسکواش همدان با بیان اینکه ساخت کورت استاندارد اسکواش مهمترین نیاز استان همدان بود، گفت: بدون تردید ساخت این سالن خدمتی ماندگار به علاقمندان به این رشته است و بسیاری از مشکلات و محدودیت های پیش روی تیم اسکواش استان حل خواهد شد.
وی افزود: انتظار داریم در احداث این زمین اسکواش بویژه در بخش عمرانی مسئولان ورزشی حمایت از بخش خصوصی را لحاظ کنند تا شاهد راه اندازی آن برای علاقه مندان باشیم.
هم اکنون یکصد اسکواش باز در همدان فعالیت دارند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان