آخرین اخبار

26. آذر 1394 - 19:39   |   کد مطلب: 20781
با حضور وزیر بهداشت و درمان ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان در حال احداث قائم تویسرکان با اعتبار یک میلیارد و 480 میلیون تومان جنب بیمارستان از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  رودآور، «دکتر حسن قاضی زاده هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان 152 تختخوابه قائم شهرستان تویسرکان، گفت: ساخت این کلینیک با اعتبار یک میلیارد و 480 میلیون تومان جنب بیمارستان در حال ساخت قائم (عج) تویسرکان از امروز آغاز می شود.

وی اظهار کرد: پیمانکار به مدت یک سال زمان دارد تا کار را تحویل دهد و با امکانات تخصصی کامل برای ارائه خدمات به مردم تویسرکان آماده شود.

وزیر بهداشت افزود: اعتبار و هزینه ساخت این کلینیک تخصصی به حساب دانشگاه واریز شده و این اعتبار را زودتر از ساخت واریز شده است . پیمانکار برای دریافت هزینه ساخت خیال آسوده ای خواهد داشت.

به گزارش رودآور، وزیر بهداشت و درمان به همراه استاندار و هیأت همراه به دعوت دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی امروز عصر برای حضور در مراسم سالگرد شهادت «شهید آیت الله مفتح» به تویسرکان سفر کرده بود، که پس از اتمام همایش، کلنگ آغاز عملیات اجرایی کلینیک تخصصی بیمارستان در حال احداث قائم تویسرکان را به زمین زد.

عملیات احداث بیمارستان 152 تختخوابه قائم تویسرکان با برخورداری از 17 هزار متر مربع مساحت با پیشرفت فیزیکی 53 درصد از سال 87 آغاز شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان