آخرین اخبار

30. آذر 1394 - 15:42   |   کد مطلب: 20843
رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با تأکید بر اینکه تعداد بازرسی در شب یلدا به ویژه از واحدهای میوه و تره بار بیشتر شده است، گفت: از ابتدای سال اکنون13هزار و 680 فقره بازرسی از اصناف تویسرکان انجام شد که برای 521 مورد پرونده تشکیل شد و به تعزیرات معرفی شدند.

«رضا سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از ابتدای سال جاری تاکنون 13 هزار و 680 فقره بازرسی از اصناف انجام شده است که برای 521 مورد پرونده تشکیل شد و به تعزیرات معرفی شدند.

وی اظهار کرد: همچنین دو هزار و 606 مورد بازرسی از نانوایی های تویسرکان نیز انجام گرفت که در نهایت برای 93 فقره پرونده تشکیل شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با اشاره به اینکه از آذرماه امسال یک هزار و 67 مورد نیز بازرسی از تمامی صنوف انجام گرفته است که برای 52 مورد از این تعداد تشکیل پرونده داده شده است، افزود: تعداد بازرسی های از واحدهای میوه و تره بار نیز 70 فقره بوده که برای 14 مورد پرونده تشکیل شده است.

سلیمانی تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی 114 مورد بازرسی از شیرینی فروشی ها، 150 فقره از آجیل فروشی ها، 60 فقره بازرسی از واحدهای نانوایی و یک هزار و 276 مورد بازرسی از سایر صنوف صورت گرفته است که در مجموع با توجه به این تعداد بازرسی ها 104 مورد پرونده تشکیل شد.

وی در ادامه با توجه به گله های برخی همشهریان از گرانی ها در شب یلدا عنوان کرد: مردم همیشه در هر جا همیار ما بوده اند و می توانند با گزارش دادن تخلفات صنوف مختلف ما را از این گونه موارد با خبر کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با تأکید بر اینکه تعداد بازرسی های در این روزهای اخیر به دیلی شب یلدا از سوی این اداره و اتاق اصناف بیشتر شده است، گفت: وظیفه ما نظارت و کنترل و بررسی قیمت ها است و در صورت هر گونه تخلف بلافاصله برای صنف متخلف پرونده تشمیل داده و به اداره تعزیرات معرفی می کنیم.

سلیمانی تصریح کرد: بازرسان ما در هنگام بازرسی قیمت فروش و قیمت فاکتور و درصد سود فروشنده را بررسی می کنند و بدون هیچ گونه کوتاهی در حمایت از مصرف کننده در صورت تخلف با متخلفان برخورد قانونی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر، همکاری مردم در راستای بازرسی و نظارت بسیار مهم است، گفت: از این روز از همشهریان می خواهیم  در صورت هر گونه تخلف از جمله گران فروشی، کم فلروشی، تقلب و دم ارائه فاکتور خرید موارد را با شماره تلفن های 124 و 34926100 که مربوط به اداره صنعت و معدن است و یا شمار تماس های 34927344 و 34923204 که مربوط به بازرسی و نظارت اتاق اصناف است در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان