آخرین اخبار

5. دى 1394 - 20:50   |   کد مطلب: 20905
برگزاری مسابقات متنوع ورزشی به مناسبت هفته وحدت
قهرمانان مسابقات پاورلیفتینگ و شطرنج تویسرکان معرفی شدند+تصاویر
به مناسبت هفته وحدت مسابقات ورزشی متنوعی از جمله مسابقات پاورلیفتینگ و شطرنج در تویسرکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رودآور، به مناسبت هفته وحدت، یک مسابقات پاورلیفتینگ انتخابی شهرستان بمناسبت گرامیداشت هفته وحدت با حضور باشگاه های پیروزی، خیبر، پولاد مردان، قویترین مردان، شکوهی و پیکرتراشان با حضور 44 ورزشکار در چهار رده سنی در محل باشگاه ورزشی شکوهی برگزار شد

در این دوره از رقابت ها در رده سنی نوجوانان محمدحسن شمس الهی، میعاد الوندی، علی الوندی،  سینا احمدوند، احسان بارانی/، محسن باقری و مهدی مینائی توانستند به مقام اولی دست یابند.

سیدمهدی میرمعینی، ابوالفضل چهاردولی، مهدی الوندی، احمد نیازی، فرزاد فضل الهی، پیمان مالوند، حمید آقابابائی/ و جمال سوری دیگر ورزشکارانی بودند که در رده سنی جوانان در جایگاه نخست ایستادند.

در رده سنی بزرگسالان نیز محسن عبدالوند، محمود رستمی، مرتضی عبدالمالکی، محمد سوری و محمدحسن سوری اول شدند.

رحمت ا... ظاهری، علی محمد آریافر و محمد محمدظاهری در رده سنی پیشکسوتان مسابقات پاورلیفتینگ به مقام اولی دست یافتند.

به گزارش رودآور، همچنین یک دوره مسابقات شطرنج  نیز بمناسبت گرامیداشت هفته وحدت با حضور 25 نفر ورزشکار در هفت دور به روش سوئیسی در خانه شطرنج سالن الغدیر برگزار شد که در نهایت در رده سنی بزرگسالان محمد کولیوند، حمید مالمیر،  بهزاد خزائی،  محمد گرگین  و  محمدامین بیات به ترتیب اول تا پنجم شدند.

و نیز سپهر گمار، علی عبدالملکی، امیرعلی قلخانی، مرتضی بهرامی و رضا عبدالملکی دیگر شطرنج بازان تویسرکانی بودند که در بخش دانش آموزی در جایگاه های اول تا پنجم ایستادند.تصاویر از مصطفی اسدبیگی

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان