آخرین اخبار

5. دى 1394 - 23:59   |   کد مطلب: 20909
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ضرورت تبیین معیارهای اصلح در انتخابات برای مردم گفت: رویکرد اصلی در انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، بیان معیار افراد اصلح و کمک به برقراری امنیت انتخابات است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی- مردمی به مناسبت گرامیداشت 9 دی توسط سپاه استان همدان اظهار داشت: امسال وِیژه برنامه‌های این مناسبت با شعار محوری «9 دی، تجلی ایستادگی در برابر نفوذ آمریکایی» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سالروز 9 دی امسال 15 عنوان برنامه در سراسر استان همدان برگزار می‌شود، افزود: تجمع بزرگ مردم با بصیرت شهر همدان در امامزاده عبدالله(ع) با سخنرانی آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری یادواره 850 شهید شهرستان نهاوند در سالروز گرامیداشت 9 دی خبر داد و گفت: همچنین در این روز سخنرانی‌هایی ویژه‌ای توسط نمایندگان مجلس و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در شهرستان‌های استان با محوریت روشنگری نسبت به ابعاد مختلف فتنه 88 و تأثیر نفوذ دشمنان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های چند ماه اخیر بیش از 70 بار به موضوع نفوذ اشاره کردند، عنوان کرد: کالبدشکافی فتنه مشخص می‌کند که فتنه اول در دفاع مقدس، فتنه دوم در مسائل سال 78، فتنه سوم در سال 88 در داخل کشور بروز پیدا کرد.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه فتنه چهارم نیز در بحث نفوذ مطرح شده است، تصریح کرد: بر این اساس مسئله نفوذ دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در زمینه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی وجود داشته است.

وی افزود: در نشست‌های بصیرتی 9 دی ماه امسال پیرامون فتنه چهارم روشنگری می‌شود و نقش مردم، خواص دین‌طلب، خواص دنیاطلب، فریب خوردگان فتنه 88 و نقش فتنه و فتنه‌گری مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

فرمانده سپاه استان همدان تأکید کرد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی، دشمن به دنبال نفوذ در ارکان نظام از جمله خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی از جمله دفاع از ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان، استکبار ستیزی، دفاع از عدالت، دفاع از محرومان و مستضعفان، جهاد، شهادت، مقابله با فقر، فساد و تبعیض، جمهوریت و اسلامیت، سیرت نظام  ما را تشکیل می‌دهند که دشمن دنبال آسیب‌ رساندن به سیرت نظام است.

فرمانده سپاه استان همدان با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: انتخابات یک وظیفه دینی، ملی و شرعی است و با هر فردی که دلسوز نظام است در این مشارکت سیاسی سهیم باشد.

وی گفت: افرادی که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت می‌شوند، صالح هستند اما اصلح نیستند و در این راستا افراد اصلح در انتخابات توسط مردم مشخص می‌شود.

ابوحمزه با اشاره به ضرورت تبیین معیارهای اصلح در انتخابات برای مردم عنوان کرد: رویکرد اصلی در انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، بیان معیار افراد اصلح و کمک به برقراری امنیت انتخابات است.

وی عنوان کرد: مردم باید بدون توجه به حزب و جناح‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل تنها به بایدها و نبایدهای انتخابات با ملاک قرار دادن معیارهای لازم افراد اصلح را انتخاب کنند.

ابوحمزه با قدردانی از مردم شهید پرور همدان در آیین تشییع و تدفین شهید سرلشگر حسین همدانی اظهار داشت: سردار شهید همدانی زمانی که فرماندهی سپاه تهران بزرگ را برعهده داشت در زمینه مسائل فرهنگی نشر 27 را راه‌اندازی کرد و به پیشنهاد این شهید بزرگوار نیز نشر 32 در استان همدان راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: همچنین بنیادی به منظور اطلاع‌رسانی مجموعه اقدامات و ابعاد شخصیتی سردار شهید همدانی در استان همدان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان