آخرین اخبار

13. دى 1394 - 9:54   |   کد مطلب: 20980
مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان گفت: به زودی جوشش خون شیخ نمرها، وهابیت و تکفیری ها این فرقه دست ساخته انگلیسی ها و امریکایی ها را نابود می کند.

«مرتضی اردلان» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در واکنش به اعدام آیت الله نمر و شهادت وی توسط آل سعود، گفت: به زودی ظالمان خواهند دانست که انتقام سختی توسط طرفداران شیخ نمر و سربازان گمنام آن عالم وارسته گرفته می شود.

وی اظهار کرد: واقعیت آن است که از وهابیت؛ این فرقه دست ساخته انگلیسی ها در قرن ها پیش، چیزی جز خشونت و ظلم نخواهیم دید، وهابیتی که انگلیسی های استعمارگر آن را برای  مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) شکل دادند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان افزود: استکبار جهانی و در رأس آن انگلیس و امریکا با پرورش و رشد گروه های تکفیری، تأمین و تجهیز و تقویت آنان از نظر سیاسی و مالی می خواهند تا این تروریست ها را در به جان کشورهای مسلمان منطقه بیاندازد تا اسرائیل غاصب خیالش آسوده باشد.

اردلان عنوان کرد: از این رو این دست پرورده های استکبار جهانی هر صدای آزادیخواه و آزادی طلبی که برخاسته از حقیقت اسلام در منطقه است را با جنایت های بیرحمانه خود از نطفه خفه می کنند و به این دلیل با خیال خام خود دست به اقدامات وحشیگرانه و جنایتکارانه ای از جمله به شهادت رساندن  شیخ نمر باقر النمر می زنند.

وی تصریح کرد: با این همه قتل و خون ریزی نه تنها  شیخ نمر باقر النمر و  شیخ نمرها از یادها و دل ها پاک نمی شود، بلکه زمینه های شناساندن این آزادی خواهان برای جهانیان بیش از پیش فراهم می شود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان گفت: وهابیت خبیث گرچه تصور می کند که خون و خونریزی می تواند جلوی گسترش اسلام حقیقی و ناب را بگیرد، اما در حقیقت این موضوع خیال خامی بیش نیست و پایان کارشان نزدیک است.

اردلان افزود: به یاری خدا به زودی همانند بسیاری از خون های مظلومی که بعد از ریخته شدنشان به جوشش درآمد و  سبب سرنگونی آن گروه و یا حکومت ظالم شد، خون پاک شیخ نمرها و همه شهدای حرم،  شهدای یمن و سوریه و عراق هرچه زودتر با قدرت بیشتری شروع به جوشش می کند و غده سرطانی وهابیت و آل سعود را از دامان اسلام جدا می کند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان